@brambix, nee jij bent lekker, komt naar me toe op workum, gelijk schelden en zeiken zonder uberhaupt voor te stelllen of wat dan ook. Bovendien zat je te zeiken over dingen waarvan he wist dat het niet toegestaan was ( aanbiedingen doen over forum). Je voelt jezelf onterecht benadeeld, betekend niet dat ik inconsequent ben.
En wat nou professioneel, ik doe hier dikkedulle m'n best, wat heb jij hier bijgedran op KH, antwoord dat maar eens. Met je 'professionele' houding en je geblaat, tis gvd geen betaalde baan ofzo hier hoor.
@ Martijn, zo nu ontopic: Ik vaar mn 8mtr bizar vroeg, 15-16 knopen kan ik mn 8 pakken met mn 62kg. tijdens Sticked vaarde ik die zaterdag met mn 8. Later overgestant op mn 12, ik kon prima hoogte houden, maar ik d8 dat de wind zou toenemen. De lowend van de 12 ligt voor mij denk ik op ca. 11-12 knopen. Ik weet het niet exact, maar ik kan met erg weinig wind varen. Tis ook stukje techniek, stukje gewicht en stukje soort board, maar de low-end zit echt goed met deze kites. De high-end is trouwens ook bizar, al helemaal van de 8mtr. De 12 trouwens ook, maar ik vaar heel graag met kleine maten
Ik weet niet waar je kite, maar je mag mn kites altijd eens vasthouden