LOEN
|
|
|
|
|
COOL! dat kan ik tenminste op de antillen ook kijken...
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Hopelijk kan hij er voor zorgen dat bepaalde dingen worden besproken zoals natura2000 enzo
|
|
|
vissie
|
Hoelaat is dan altijd half 11?
|
|
|
Maurits
|
Het is van 23:05 - 00:00.....
|
|
|
kootsie
|
Lachen, gaan ze straks ook zijn mening vragen over de toestand in de wereld!!
Whahahaha.
Ik zou maar vlug de krant gaan lezen vandaag (en niet alleen de strips! )
|
|
|
michiel v geel
|
Hopelijk kan hij er voor zorgen dat bepaalde dingen worden besproken zoals natura2000 enzo of die jongen gaat even zijn eigen persoontje promoten zoals het hoort.
|
|
|
RUD
|
Haha aardige k*tvraag wat Wouter Bos voor maatregelen heeft genomen sinds hij minister van Financiën is..
|
|
|
michiel v geel
|
haha die beantwoord ik ook niet zomaar hoor.
|
|
|
|
michiel v geel
|
domme niksbelg moet dr smoel houden
is op zee waar komen die gebouwen vandaan?
|
|
|
Alferink
|
Hahahha hij doet t wel aardig toch , Ik vind het wel leuk dat die daar mag zitten. Het is niet je eerste idee om een kitesurfer uit te nodigen voor zo'n programma denk ik. Ik had verwacht dat hart van nederland en gordon toch wel the max was
|
|
|
Joy.H
|
damn man wat een dom mens is dat toch toch had ik het idee dat ze hem soms een beetje aan het uitlachen waren
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ach die belg is gewoon onwetend en stelt dan een logische vraag
bovendien vind ik ook niet dat Kevin moet doen dat er zo veel nadelige kanten aan zn leventje zitten, misschien dat P&W het op een beetje lame manier brengen, maar ze hebben wel gelijk, ik geloof nooit dat kevin ooit een echte lange werkdag heeft van 8 tot 5 waarin hij te maken heeft met stress, werkdruk en irritante collega's... (ikzelf ook niet trouwens)
|
|
|
michiel v geel
|
ja vind je het gek
hij praat toch ff iets anders als die politiek correcte dudes daar. weet kevin veel waar hij in beland vind het alleen maar dik dat ie er zit. ik zou echt 8 kleuren scheiten als ze begonnen te lachen.
|
|
|
Joy.H
|
ach die belg is gewoon onwetend en stelt dan een logische vraag
bovendien vind ik ook niet dat Kevin moet doen dat er zo veel nadelige kanten aan zn leventje zitten, misschien dat P&W het op een beetje lame manier brengen, maar ze hebben wel gelijk, ik geloof nooit dat kevin ooit een echte lange werkdag heeft van 8 tot 5 waarin hij te maken heeft met stress, werkdruk en irritante collega's... (ikzelf ook niet trouwens)
klopt dat vond ik ook een beetje overdreven.......ja het heeft ook veel nadelen bijv. je moet veel in het vliegtuig zitten nou ik ken heel veel mensen die hun baan ervoor over hebben
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Zeker doettie het wel stoor hoor tov p&w en wouter bos tegenover hem
precies joy
|
|
|
LOEN
|
damn man wat een dom mens is dat toch toch had ik het idee dat ze hem soms een beetje aan het uitlachen waren Inderdaad. Tof dat hij even zijn kop kon laten zien en zijn verhaal vertellen. Maar wat een sneuhe bedoeling daar zeg, bah. Dat idee had ik een poos geleden ook toen Remy Bonjasky er zat na 2x K1 wereld titel op zijn naam. Net of hun zo tof zijn...
|
|
|
Alferink
|
ja vind je het gek
ik zou echt 8 kleuren scheiten als ze begonnen te lachen.
Deed die ook wel een beetje
|
|
|
Joy.H
|
ja idd gaaf dat hij er mag zitten enz. maar soms had ik toch echt het idee dat ze hem een beetje voor lul aan het zetten waren terwijl dat het nergens voor nodig was. maarja wel respect voor kevin tegenover zijn kiten en ook zijn lef om daar te zitten
|
|
|
RUD
|
Goed dat ie zegt dat ongelukken vooral komen door mensen die niet weten wat ze doen en onervaren zijn..
|
|
|
LOEN
|
Goed dat ie zegt dat ongelukken vooral komen door mensen die niet weten wat ze doen en onervaren zijn..
Maar wel weer jammer dat ze toch nog ff het negatieve van deze geweldige sport naar boven halen...
|
|
|
|
RUD
|
Maar wel weer jammer dat ze toch nog ff het negatieve van deze geweldige sport naar boven halen... Ja maar dat had ik al wel ingecalculeerd
|
|
|