Windsurfen op een flyboard in de polder op een asfaltweg, de pics!

snip

Antwoord #25 November 07, 2008, 11:23:01
edit2Rapporteer  
filmpje?
Kevin

Antwoord #26 November 07, 2008, 11:26:48
edit2Rapporteer  
Nice maar waarom wordt er niet geslootboard op dat wegetje zie toch echt een best mooi watertje ernaast Grin
Matjas the scissor-kid

Antwoord #27 November 09, 2008, 00:58:11
edit2Rapporteer  
JAAA sorry fillmpje moet nog :|....ik heb wel matteriaal maar moet nog omzetten van .mov naar bewerkbaar formaat  Angry Angry

Kevin.....het is dat ik me rijbewijs nog niet heb...maar de plannen zijn er al (A)...Wink

Maar er staan ook wel borden enzo hoor, maar het komt nog Wink

patricks

Antwoord #28 November 09, 2008, 01:47:35
edit2Rapporteer  
Maar er staan ook wel borden enzo hoor, maar het komt nog Wink

Daar hebben we deze voor ThumpsUp
Vinni

Antwoord #29 November 09, 2008, 10:51:05
edit2Rapporteer  
Haha, dat slootboarden duurt inderdaad niet lang meer! Matthias is nu aan het lessen, en zodra hij hem heeft gaan we knallen in die plomp ThumpsUp
jeroen90

Antwoord #30 November 12, 2008, 19:32:29
edit2Rapporteer  
Haha, dat slootboarden duurt inderdaad niet lang meer! Matthias is nu aan het lessen, en zodra hij hem heeft gaan we knallen in die plomp ThumpsUp

Pak je Imitator Harley brommer haal je ook wel de juiste snelheid mee lijkt me..
Alferink

Antwoord #31 November 12, 2008, 19:45:41
edit2Rapporteer  

Pak je Imitator Harley brommer haal je ook wel de juiste snelheid mee lijkt me..

schater Dan liggen ze met ze 2en in het water  Cheesy
Vinni

Antwoord #32 November 12, 2008, 20:09:01
edit2Rapporteer  

De snelheid heeft hij wel, maar zal hij het ook trekken? Beetje slecht voor dat ding denk ik Cheesy
robin..

Antwoord #33 November 12, 2008, 22:27:41
edit2Rapporteer  

De snelheid heeft hij wel, maar zal hij het ook trekken? Beetje slecht voor dat ding denk ik Cheesy

ja vinni je moet dat touw ook niet aan je wiel vast maken die moet aan je knipperlichtdan trekt hij het makkelijk
WaZuP

Antwoord #34 November 14, 2008, 21:36:08
edit2Rapporteer  
Ziet er echt vet uit,

ook nette freestye die uit t windsurffreestyle komt op t filmpie,

Ik wil verder niet zeiken en hou er ook ni van dat de overheid alles steeds verder inperkt echter

VOLGENS MIJ is deze sport een antal jaren geleden, voor 2002 iig nationaal verboden omdat er dodelijke ongelukken zijn gebeurd 100km+ is namelijk niet moeilijk te halen.

Wil je tog verder neem dan een goed zeil met top leech en goede mast +zo'n longeboard (zo'n langer ovaal skateboard) en je gaat een wereld van verschill zien, 4 meter zeiltje is ook echt meer dan genoeg dan.
Vinni

Antwoord #35 November 14, 2008, 22:49:02
edit2Rapporteer  
Is dit verboden? Tongue Volgens mij weet geen een agent dat loser

Ik ben niet echt van plan om er echt super fanatiek in te worden, het is meer een vrijetijdsbesteding voor als de wind zuid of oost staat haha. Ik ben dan ook echt niet van plan om er geld aan uit te gaan geven. Dat je er 100+ mee kan halen geloof ik graag! Als je het een beetje kan en er staat 5 bft dan ga je vanzelf. 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.