Nick,
Heb zelf ook hele tijd zitten twijfelen tussen evo of fuse gaat vooral om het prijs kaartje maar ik ging voor een 7 meter alleen.
De evo is nu one pump system en dat is altijd handig natuurlijk en heeft 5 sturts
De fuse heeft geen one pump systeem en is 3 sturts ze zeggen dat die net zo stabiel is als de evo.
Een kitesurf winkel rade mij aan als 2 de vlieger de fuse te kopen wegens het precies de zelfde eigenschappen heeft als de evo maar dan een stuk goedkoper, de evo is al een per jaar op de markt en wordt steeds beter kwa doekzeil en daar gaat het prijskaartje in zitten vandaar hebben ze ook een goedkopere lijn opgezet voor de beginners en die heet dan de fuse lijn om het voor de beginners ook weer leuk te maken om te beginne met kite dat ze niet gelijk 1000 euro even moeten neerleggen voor een hele nieuwe set.
Zelf ben ik voor de evo gegaan omdat ik een 7 meter kocht en dan ga je meestal met meer wind en voor mijn gevoel kan een 3 sturts niet zo stabiel zijn als een 5 sturts vanuit die opzicht heb ik voor de evo gekozen omdat het meestal dan ook wel vlagerige wind is.
Hopelijk heb je hier wat aan en zoals die andere al zeggen zal ik niet voor een 12 meter gaan.
Jij bent met de North Neo in de war denk ik. De fuse heeft wel degelijk 5 struts
en one-pump.
Ohwja, volgens mij weet die winkel niet echt waar ze over praten...