Giant Clouds - Check B. Wilson in deze massive waves

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Oktober 24, 2011, 15:43:42
edit2Rapporteer  
Ben Wilson met weer een hele sicke video. Dit keer op Fiji met gruwelijk mooie en hoge golven. Njoy!

http://vimeo.com/29500587
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #1 Oktober 24, 2011, 17:15:26
edit2Rapporteer  
haha een ''mid air collision'' met een meeuw? Smiley
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Oktober 24, 2011, 18:09:29
edit2Rapporteer  
Just amazing, respect hoor voor deze mannen  ThumpsUp
EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Oktober 24, 2011, 20:08:40
edit2Rapporteer  
Is kitesurfen op Noordzee golven met vlagerige wind niet moeilijker ?
Ik zou die mannen eens graag bezig zien op Ouddorp of Scheveningen met stroming en onvoorspelbare golven.
Deze golven lopen beter op tijd dan de nederlandse treinen.

Die JEEP mag Ben Wilson best hebben maar dat past totaal niet bij kite surfen:
- te duur
- te zwaar
- te groot
- te weinig praktische koffer
- teveel benzine zuipen
- te weinig uitstraling
- teveel dikke nek
Als ikdat betaal dan kan ik geen kites en boards meer kopen en mkan ik alleen op reis tot in Zeeland.
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #4 Oktober 24, 2011, 20:40:37
edit2Rapporteer  
Is kitesurfen op Noordzee golven met vlagerige wind niet moeilijker ?
Ik zou die mannen eens graag bezig zien op Ouddorp of Scheveningen met stroming en onvoorspelbare golven.
Deze golven lopen beter op tijd dan de nederlandse treinen.

Die JEEP mag Ben Wilson best hebben maar dat past totaal niet bij kite surfen:
- te duur
- te zwaar
- te groot
- te weinig praktische koffer
- teveel benzine zuipen
- te weinig uitstraling
- teveel dikke nek
Als ikdat betaal dan kan ik geen kites en boards meer kopen en mkan ik alleen op reis tot in Zeeland.

Wat voor stroming denk je dat daar staat, als er een berg omklapt? Laat staan de kracht waarmee je de wasmachine in gaat of de snelheid als je zo'n monster indropt. Noordzee laat me niet lachen.

Echt sick dit, je bent niks vergeleken met zo'n lijn:
drifter

Antwoord #5 Oktober 24, 2011, 22:51:53
edit2Rapporteer  
Zie weinig reden waarom die jongens dat hier niet zouden kunnen. Eerder een lachertje hier als ik die brute golven zie die ze daar pakken.

Kijk maar naar de Filthy West of naar de laatste Alldredge filmpjes. Merendeel van de condities zijn vergelijkbaar met de onze. Aanlandige wind, chop, shorebreak. Vaak korte golven voor hooguit 1 of 2 turns. Pas ergens op het eind in filthy west zie je een perfect setting.
Dat is in NL bij het golfsurfen ook. Korte golven en slechts enkele turns per golf. Misschien moet je vanuit die gedachte ook kitesurfen. Blij zijn met die ene of twee turns of aerials die je maakt.
Dat is gelijk het mooie aan kiten. Keer aan de bar trekken en je pakt de volgende korte golf.

Even terug op aanlandige wind. Iedereen kan leuk surfen met een aflandig windje. Omdat je dan makkelijk op de golf blijft zonder je kite te hoeven sturen.
Met aanlandinge wind echt een ander verhaal. Dan komt het op je board en kite skills aan om iets surf achtigs te laten zien. De juiste board edge en je kite laten driften.

Surf achtigs is wanneer je op de golf blijft. Pivec zei het vandaag nog: 'in the pocket',  'making sections'.  ''Niet voor de golf uit waterskien op de oceaan''.  Cool
RobertV

Antwoord #6 Oktober 25, 2011, 00:04:39
edit2Rapporteer  
Heel nice, meer van dit graag ! Grin
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 Oktober 25, 2011, 08:44:39
edit2Rapporteer  
haha een ''mid air collision'' met een meeuw? Smiley
Of gewoon een geklapte LE, maar dat kan je beter niet vertellen. Ik vond het ook vrij ongeloofwaardig.

BTW link werkt niet meer, je moet de video nu liken voordat je 'm ziet.
Wat denk je zelf Bennie?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.