Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hoe vet het misschien ook mag zijn hoe slecht het eigenlijk voor de sport is. Dit is natuurlijk helemaal het toppunt van hoe het niet moet namelijk.
Wat nu als die halverwege die kraan ter pletter was gestort?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mijn plaatje misschien, verder zie ik niet hoe je met photoshop een film kunt editten. Wat zeg ik, ik zie niet hoe je deze beelden zou kunnen faken....
Slim of niet, het bewijst wel dat zn vorige (en deze) stunt zeker weten niet fake was!
|
|
|
martimor
|
maar eerst ff een bammetje
|
|
|
harryCab
|
Ach, er zijn ook motorcoureurs die salto's springen, skiers die van een 20 mtr cliff springen enz.... tot op heden heb ik nog niet de behoefte dit na te doen. Kan ook niet zeggen dat dit slecht voor de ski- of motorsport is of aanzet tot.
|
|
|
@LaurenS
|
Ach, er zijn ook motorcoureurs die salto's springen, skiers die van een 20 mtr cliff springen enz.... tot op heden heb ik nog niet de behoefte dit na te doen. Kan ook niet zeggen dat dit slecht voor de ski- of motorsport is of aanzet tot.
Zo is dat ,deze actie heeft natuurlijk niets met kitesurfen te maken ,maar is meer een stunt,uitgevoerd door een kitesurfer die zijn adrenaline aanspreekt
|
|
|
feddomw
Gast
|
Kevin Langeree is in CPT en had NIck al gespot op de boot/hijskraan en had al op Facebook en Twitter gemeld dat hij Nick zag picknicken en daarna springen.....
EDIT: wat een kite-beheersing trouwens.... klimmend met 1 meter links en rechts van je lijnen stukken roestig ijzer....
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Fuck 'em...meneer Nick en co scoort geen punten op deze manier, wat een &^%$. Er is niets stoers aan.je bent gewoon een rund als je dit doet. En dit is ook niet te vergelijken met motorcross of iets die salto's maken want die trainen er op, das heel wat anders.
punt.
|
|
|
Morres
|
Dit is stoer, deze man scoort punten.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Het valt op dat deze sprong zelf een stuk beter en "in controle" er uit ziet dan de eerste.
Is het verstandig? Neuh. Maar ik vind het wel knap van 'm. Hij brengt geen anderen in gevaar in ieder geval, en het risico zit denk ik minder in de sprong dan in de weg omhoog. En het is zeker spectaculair.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Misschien is het een leuk idee als ie de volgende keer zijn hoofd in de anus van een wilde olifant stopt? Met een duikbril op of zo, en dan zijn kite in een loop trekt om vervolgens tot z'n middel te verdwijnen. Ook gevaarlijk en erg knap. GoPro ff op z' n helm voor mooie beelden. Hij zit toch al in Afrika. Superactie, helemaal in lijn. Ik zeg doen!
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het heeft in ieder geval een vét filmpje opgeleverd, prachtig nonchalant doen maar je ziet dat ie de ballen uit zn pak schijt
|
|
|
|
RobertV
|
Awesome wat een eindbaas meer meer!
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Vette film... alleen of de aktie zo slim is (zelfs twee keer) vraag ik me dan wel weer af.
maar goed, het is (weer) goed afgelopen... tot er keer iemand het minder goed uitvoert zullen we wel genieten van dit soort gewaagde akties....
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ah, ik vind het gewoon vet hoor! Die roadjump vond ik ook al vet.
|
|
|
joosie
|
top filmpie leuk gemaakt
|
|
|
Lude
|
Super constant windje zeg! alleen al hoe hij aan boord sprong is geweldig, wat een kite controle!
|
|
|
chico
|
Hij heeft meer lef dan ik. Top, maar niet zo verstandig.
|
|
|
[Pepper]
|
Waar komt de cameraman die op het schip staat opeens vandaag (2:51 en 2:57)? Waarom filmt deze cameraman niet tijdens de klimpartij? Waarom geen helmet-cam beelden tijdens de vlucht? Vragen, vragen , vragen.....
|
|
|
Morres
|
Bij de pubers misschien...
Dat geeft eerder aan dat jij een puber bent dan de mensen die deze actie wel op prijs stellen, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zouden jullie allemaal net zo coole kite varen als ik :+
|
|
|