daaf
Geen avatar
|
Is lauwersoog vanuit groningen een beetje te doen met het openbaar vervoer? Heb namelijk geen auto
|
|
|
Gj
|
Denk morgen op Termunten of Delfzijl maar is nog ff zien wat de wind doet.
|
|
|
skyhigh as a
|
kga naar lauwdiebauw!!! alst waait zoals buienradar heeft gezegd, wordt dat weer flink boven die harde dijk met prikkeldraad uitkijken. natuurlijk ook de nodige wipe-outs over de scherpe schelpen en strekdammen! daarom zijn wij de grootste beuluhs vant laand!!!!!!! this kaitn en niks aans!!
|
|
|
Krizze
|
Eigen schuld ,door de localsnekkauntergesponsorde, Gertjan Wie binn der morg'n allemoal weer bie Bauiwidilauwww!!!!!!
|
|
|
Gertjan
|
Is lauwersoog vanuit groningen een beetje te doen met het openbaar vervoer? Heb namelijk geen auto
Moet je een paar kilometer lopen. Dus eerst sparen voor een auto.
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmmm... de voorspelling is helaas alweer afgezakt!! kga natuurlijk nog steeds heen, al ist alleen maar ter opvulling
|
|
|
Blaze 520
|
het waait jawel, neemt alleen maar toe. ben onderweg
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Gaat er morgenmiddagiemand op Zuidlaardermeer (strandje zuidkant) varen?
|
|
|
skyhigh as a
|
lekkere sessie op lauw, mooi man!!
wou eigelijks wel effe kijke op zuidje idd, maar denk dak pas, moet ook om 12u weer aant werk, dus net effe te min. helaas ook geen pauze ..
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Morgen nog mensen naar L'oog of schier? Lijkt me ook wel wat met de hele dag dikke noordoost!
|
|
|
CeesV
|
Morgen nog mensen naar L'oog of schier? Lijkt me ook wel wat met de hele dag dikke noordoost!
en de hele dag regen....
|
|
|
Gj
|
Wij, Martijn Cees en Ik gaan morgen naaR korn !
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga morgen naar Lauwersoog. Ben rond 12 uur present!
|
|
|
|
KappuhH
|
Kan ik morgen met iemand meerijden? JW, naar Loog? NO is in ieder geval mooi vlak!
|
|
|
|
mizix
|
Goedemorgen, nog mensen naar Lauwersoog? Is dat ook geschikt voor n beginner? Of is er nog iemand die wat instructie wil geven
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga straks naar Lauwersoog. Ik weet niet in hoeverre je een beginner bent, maar het waait wel hard voor een beginner. Ook is de opstap niet ideaal en ligt er veel rotzooi op de bodem, maar je kan eventueel schoentjes aan doen.
|
|
|
mizix
|
Oke, heb mn kitepas wel.. vaar de eerste 20 meters ook wel.. maar verder dan dat kom ik nog niet;) Hoelaat ben jij van plan daar te zijn?
|
|
|
Benjooh
|
Oke, heb mn kitepas wel.. vaar de eerste 20 meters ook wel.. maar verder dan dat kom ik nog niet;) Hoelaat ben jij van plan daar te zijn? Dan zou ik passen vandaag! Waait nu echt ziekelijk hard. 32 om 37 knopen, (wk7 met vlagen van een dikke 8) Wat voor kitemaat heb je? Ik hoop morgen weer te gaan, iets relaxtere wind, zonnetje en droog
|
|
|
KappuhH
|
Oke, heb mn kitepas wel.. vaar de eerste 20 meters ook wel.. maar verder dan dat kom ik nog niet;) Hoelaat ben jij van plan daar te zijn?
Dan kun je beter niet gaan. Het waait nu meer dan 30 knopen, dat is met een 7m al volle bak. Het is heel zuur natuurlijk maar beter ga je morgen... Of hij moet straks nog weer afnemen naar de voorspelde 22 knopen....
|
|
|
piede
|
Zit er ook over te denken om morgen te gaan, vandaag beetje mindere omstandigheden. Wie morgen nog meer? Kornwerderzand maar eens proberen oid? Of HvdB, is dichterbij...
|
|
|
Yourie
|
ik ga zo naar Lauwersoog
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Zou het Zuidlaardermeer vanmiddag wel te doen zijn?
|
|
|