waarom vaart niemand flexifoil

Nicolas

Antwoord #25 Mei 13, 2006, 00:45:57
edit2Rapporteer  
De kite vliegt dus goed, is het te vergelijken met een Naish of Cabrinha of beter? En hoe zit het met de kwaliteit
LEAF

Antwoord #26 Mei 13, 2006, 00:58:41
edit2Rapporteer  
Zag verleden week Sander Lenten rippen met de nieuwe fexifoil fusion op Enhuizen. Kites zien er zeer goed uit moet ik zeggen..
tom_beul
Gast
Antwoord #27 Mei 13, 2006, 01:40:28
edit2Rapporteer  
De kwaliteit is buitengewoon top, ook flexifoil buggyvliegers waren er allang en met kwaliteit zat dat helemaaaaaaal goed!
Otto

Antwoord #28 Mei 13, 2006, 02:30:31
edit2Rapporteer  
Ik had er bijna eenjte gekocht bij Kiten.nl in Amsterdam. Maar vondt het op dat moment ook al duur (+- 2 jaar terug), ik ben toen naar van den Berg gegaan en heb daar een Airush Lift gekocht voor een veel schappelijker prijsje (grinnik_kitesmiley)
Silversurfer1

Antwoord #29 Mei 13, 2006, 03:20:29
edit2Rapporteer  
geloof wel dat het goeie kites zijn. maar zijn idd duurder in aanschaf en moeilijker 2dehands te verkopen omdat weinig mensen het merk kennen...
bce

Antwoord #30 Mei 13, 2006, 03:26:19
edit2Rapporteer  
In Belgie kom je ze veel meer tegen omdat een van de hoofdinvoerders voor Europa aan de belgische kust zit (www.mellow.be) Flexifoil heeft altijd al een reputatie gehad die ze hoog moeten houden qua degelijke performante (power en trick)kites en dat is met de kites voor op het water ook zo. Mocht ik een nieuwe set kopen zou ik zeker eens kijken voor een flexifoil.
Moza

Antwoord #31 Mei 13, 2006, 05:09:56
edit2Rapporteer  
Om het even kompleet te maken.

http://www.hanglos.nl/asp/new/news.asp?newsid={7B446DF1-74D1-4032-BB5F-75DBD30043B3}

Mede mogelijk gemaakt door hanglos.nl

JE link werkt niet!!
Nicolas

Antwoord #32 Mei 13, 2006, 06:41:38
edit2Rapporteer  
jawel hoor, je moet de volledige link overnemen (niet klikken want dan mis je een stukje)
theelepel
Gast
Antwoord #33 Mei 13, 2006, 07:00:56
edit2Rapporteer  
wel vette vliegertjes die rasta uitvoering was ook super brut!je kan er ook alles mee als die gast uit EK ziet.kopen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!
tochnog

Geen avatar

Antwoord #34 Mei 15, 2006, 03:30:36
edit2Rapporteer  
De nieuwe Fushion en Ion's varen echt erg goed. Heb een aantal weken geleden met beide gevaren en heb zelf een 9 en een 12 gekocht. Ze zijn dit jaar ook one-pump geworden en kunnen 4 en 5 lijns gevlogen worden. De nieuwe bar heeft ook een swivel zodat je eindeloos kunt blijven roteren.
De afwerking van de vliegers is echt goed.
Heb vorig jaar met de Strike's2  gevaren en wil niets anders meer.
Jonkerfunsports in Renesse is dealer van Flexifoil en voor degene met interesse op
24 juni 2006 zal de flexifoil testtour op de Brouwersdam bij Hefty surfing zijn. Je kunt dan al het nieuwe materiaal testen.
Het flexi team zal er dan ook zijn met buggy's en mountainboards. Vorig jaar was Hadlow er ook bij .

Bram

Voor info kun je me ook mailen

tochnog@zeelandnet.nl
janjo
Gast
Antwoord #35 Mei 15, 2006, 03:45:34
edit2Rapporteer  
Hey Gasten

1     Flexifoil is niet duur meer
2     Flexifoil is super van kwaliteit (beter dan vele andere)
3     Flexifoil bij ons te testen

Houd onze site in de gaten www.jonkerfunsports.nl voor de testdag die wij organiseren binnenkort i.s.m. Flexifoil.
Medio eind juni  Joepie

Wil je meer weten betreft dit kick ass kite merk kom dan langs in Renesse.

Mazzel Jan.

pipco

Antwoord #36 Mei 16, 2006, 01:43:43
edit2Rapporteer  
Het verhaal dat flexi duur zou zijn is een sprookje uit lang vervlogen tijden!
Dat er geen nederlandse importeur is doet naar mijn mening niets af aan de kwaliteit en/of vaareigenschappen van het merk.
Ik denk dat flexi groot is in het "klein" zijn(wat betreft nederland)
Om meer te weten te komen over het merk ga ik zeker naar de Brouwersdam op 24 juni a.s.

pipco
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.