Emiel
|
blik is voor boeren! doe mij maar glaasje hoegaarden wit of een heineken
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
kijk, jupiler is lekker.... maar dat vinden er wel meer Een lekkere ierse pint in de pub is nooit weg Jaeger kost bijna niets bij de c1000 en gezien ik arm ben is t meestal jaeger uit de fles maaaar nu zit ik toevallig aan de jaeger met cola uit een glas... lekker, bier met cola Is super van de cola krijg je energie en van het bier de inspiratie om te ontwerpen! hele lange productieve nachten op deze manier! Of wat dacht je van festivals? wat nou kater? Doorgaan door die cola!! no worries!
|
|
|
Passie
|
aangezien boer ben.. drink ik uit flesjes en blikjes en glazen
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Gewoon een glaasje cola (grinnik_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Emiel
|
kijk, jupiler is lekker.... maar dat vinden er wel meer Een lekkere ierse pint in de pub is nooit weg Jaeger kost bijna niets bij de c1000 en gezien ik arm ben is t meestal jaeger uit de fles maaaar nu zit ik toevallig aan de jaeger met cola uit een glas... lekker, bier met cola Is super van de cola krijg je energie en van het bier de inspiratie om te ontwerpen! hele lange productieve nachten op deze manier! Of wat dacht je van festivals? wat nou kater? Doorgaan door die cola!! no worries! in egypte waren er ook een paar egyptenaren die dat dronken, een keertje geproefd maar damn wat is dat smerig joh!! ik hoor het wel vaker...misschien gewoon wennen ofzow...
|
|
|
roelvdgun
|
amstel van de beertender (H)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
heineken in een fluitje, van de tap...
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik drink het overuil uit vooral heineken hm lekker koud biertje....
|
|
|
Joris
|
ik blief geen bier
|
|
|
Roel W
|
Warme zomerdag beetje barbeque doen met vrienden,lekker rond eten en nen goeie frisse jupiler uit het flesje!!
|
|
|
Wen-D
|
blik is voor boeren! doe mij maar glaasje hoegaarden wit of een heineken
Hier in Twente, drinken ze gewoon uit een flesje hoor.. of een glas..
|
|
|
joa
Gast
|
Juist,en het beste bier komt hier ook vandaan natuurlijk he Grolsch! Op een mooie warme zomerdag op een terras een lekker koud pijpje Grolsch gaat er ckers wel in dan.
|
|
|
|
joa
Gast
|
Nee ik niet!jij? Neem aan dat je weet wat een pijpje is? Wel leuk gevonden crx boy!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ik weet gelukkig wel wat een pijpje is ja hehe
|
|
|
hagaer
|
beste bier van de wereld westmalle trippel goed oud belgisch bier
|
|
|
Tom
|
gister avond veelste veel heineken gezope waardoor ik nu zwaar hoofd heb en moet leren voor tentamens :S ook Hertog Jan is top !! en soms is blikje jupiler
|
|
|
rEwd
|
GEEN bier even.. oh well, 's avonds een vent 's ochtends bladiebla je kent t wel Maargoed - Jupiler - Bavaria - Brand - Grolsch - Wieckse Witte --> stukken beter dan Hoegaarden vind ik - La Chouffe - Desperadooooooo's en dan lekker lomp die limoen erin duwen :D En dan niet in een bepaalde volgorde ofzo, k vind t allemaal wel te pruimen!
|
|
|
|
Passie
|
GEEN bier even.. oh well, 's avonds een vent 's ochtends bladiebla je kent t wel Maargoed - Jupiler - Bavaria - Brand - Grolsch - Wieckse Witte --> stukken beter dan Hoegaarden vind ik - La Chouffe - Desperadooooooo's en dan lekker lomp die limoen erin duwen :D En dan niet in een bepaalde volgorde ofzo, k vind t allemaal wel te pruimen! te pruimen, hahaaaaaaaa:)
|
|
|
|
lennart
|
ik ben niet echt een bier drinker maar anders uit het flesje !!
|
|
|
Arnie26736
|
Hertog jan biertje uit een flesje Euro shopper niet te zuipen ,maar wel goedkoop
|
|
|