Depowerstrap north bar funcioneerd niet meer

Roel W

Juni 20, 2006, 16:22:14
edit2Rapporteer  
Na veelvuldig gebruik van men north bar (5the element 2005) blijkt men depowerstap niet meer te funcioneren.Deze was laatst dubbel gedraaid en heb hem gisteren terug gelijk gebracht,maar funcioneerd nog steeds niet.Het rekje er rond is ook al een stuk groter als bij een nieuwe bar,weet nu niet of het daar iets met te maken kan hebben?!

Iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt!

efgeha

Antwoord #1 Juni 20, 2006, 16:32:15
edit2Rapporteer  
Verklaar je nader, dubbel gedraaid?? , rekje er rond ??
Roel W

Antwoord #2 Juni 20, 2006, 16:59:45
edit2Rapporteer  
De strap waarmee je depowerd,zat 2x dubbel gedraaid in de ijzeren gesp(of hoe noemt dat ding) waar die doorloopt om te depoweren.Op bijna dezelfde plaats van de "gesp" zit er ook een brede rek rond je hele strap om alles netjes bij elkaar te houden.Mss heeft het ook een functie om er voor te zorgen dat je strap blijft vast zitten bij het depoweren en niet telkens terug los schuift zoals de mijne nu doet..

Ik weet zonder druk op je voorste lijnen de depowerstrap niet funcioneerd,maar eens gisteren aan het varen schoof die ook telkens terug open na het aantrekken van men depower.
MrRippey

Antwoord #3 Juni 20, 2006, 17:28:18
edit2Rapporteer  
Dat draaien had ik ook idd bij mijn oude bar van vorig jaar, meg irritant. Ik denk dat je depowerstrap gewoon versleten is en je een nieuwe moet halen, volgens mij kan je deze los kopen bij je dealer!
Roel W

Antwoord #4 Juni 20, 2006, 17:57:04
edit2Rapporteer  
Probleem is opgelost! ThumpsUp Aan de pvc gesp onderaan is het stof van de strap beginnen uitrafelen en zat deze tussen de gesp,waardoor die niet meer funtioneerde.Overtollige rotzooi verwijderd,met vuurtje terug dicht geschroeid en depowerstrap functioneerd weer.
Tommie

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 20, 2006, 22:50:40
edit2Rapporteer  
ja dat had ik ook een keertje, maar toen zat er zand tussen, en dan wil ie echt niets meer doen.
ben blij voor je dat ie het weer goed doet, is toch wel fijner!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.