Beste Roel.
Volgens mij heb je over de regels heen gelezen.
Ik geef geen les bij één of andere kiteschool, maar ik weet wat geen ander betekent wat het is om les te geven (ik ben namelijk zelf leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen).
Ik spreek hier uit ervaring beste Roel.
Mijn ervaring is net zo geweest als anderen die het kiten hebben geleerdt, mijn 1e les heb ik gehad bij een IKO-school daar heb ik een rare smaak aan over gehouden (wil niet in details treden maar het was echt vernederendt, ook nog een hele bekende school was het).
Mijn 2e les was bij een non gecertificeerde IKO-school!!! dat was echt een verademing vergeleken bij de 1e les, alles was duidelijker, eenvoudiger en simpeler.
En idd alles heeft te maken met het psychologische aspect, en dat ontbrak er in alle maten aan bij die IKO-KNWV school.
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat ook al heb je de certificatie op zak, dat het geen garantie betekent voor een goede les!!
Gr Jer.
Dus kortom je zegt dus gewoon het hangt van de instructeur af.
www.kiteboardles.nlMax 3 personen meestal 2, en ze kijken niet op een uurtje meer of minder en als je 3 maanden na dato nog een vraag voor ze hebt zijn ze altijd bereid je te helpen
Ja, de instructeuren zijn IKO ;-)