sono io
|
Een bar uit de middeleeuwen. En maar 10 jaar geleden
|
|
|
DENNS
|
hahah wel al 4 lijen dacht ik te zien
|
|
|
marc010
|
hele vette filmpje,,, die bar.. 10 jaar geleden... ik zie een vooruitgang
|
|
|
drifter
|
10 jaar geleden, op een twintip!! top
|
|
|
Passie
|
echt vet man,,
|
|
|
Elevation
|
haha.. jezus.. 10 jaar geleden zouden we denken: " wat is dat vor vreemde snuiter " !!
|
|
|
Roon
|
Dit soort materiaal moet bewaard blijven, het is echt uniek spul. Naish heeft volgens mij ook zo'n film, daar zie je ook iemand met zo'n polsstok en een enorme delta op het water bezig. Kites volledig downwind op het land oplaten en meer van dat spul, geweldig.
|
|
|
Lex
|
Vet! Nu staat er ook zo'n board dat je niet met skates op de b'dam mag met een vlieger
|
|
|
RelaxeCor
|
Wat een Top film!!! Ben echt blij dat het allemaal zo door ontwikkeld is!! Zie het al voor me met ze tientallen zo op het water. Mag je er wel een ambu post naast zetten!
|
|
|
VincentC
|
Inderdaad staat een boardje! Maar vind je het gek met een matras op een schuine helling een 360 doen op skates... (geschokt_kitesmiley) Dan val je ook niet zacht
|
|
|
Jan-Willem
|
soooooo, die gast moet nu wel extreem goed zijn, of dood... trouwens deed hij wel een loop op zijn skates... ouwe film is wel top
|
|
|
Tom Kite
|
Dat zijn echt prachtige beelden Zo begon het kitesurfen dus
|
|
|
Tuur!
|
1996 was ik nog druk op de buggy.. Wat een held met z'n Peter Lynn Peel Die bar is afgekeken van de C-Quad bar denk ik.. Zijn de eerste kitesurf beelden ook uit '96 ?
|
|
|
drifter
|
Die gast is nu een zeer indrukwekkende kiter van wie je er maar weinig tegenkomt hier in nederland/belgie.
|
|
|
Tom
|
zwaar kicke man ! Weet iemand of deze gozer nog steeds kite ?? Moet dan de langst kitende nederlandse kiter zijn haha echt bizar dat materiaal
|
|
|
Spoon
|
Dit soort materiaal moet bewaard blijven, het is echt uniek spul. Naish heeft volgens mij ook zo'n film, daar zie je ook iemand met zo'n polsstok en een enorme delta op het water bezig. Kites volledig downwind op het land oplaten en meer van dat spul, geweldig.
die dvd heb ik idd thuis liggen, mooie beelden! Ik ben alleen zn naam kwijt. Die man (toendertijd jongetje) heeft alle kite toppers en grondleggers aangespoord! brilliant! De eerste kitesurfer was met een huge delta op ski"s
|
|
|
tochnog
Geen avatar
|
Deze jongen kite zeker nog veel op de Brouwersdam en is ook erg goed. Hij heeft ook een shop genaamd Etike kite en zijn naam is Steven Bogaerts.
|
|
|
|
André.k
Gast
|
Steven is belgisch kampioen geweest en zelfs in de top van de pkra meegedraait. Hij kite altijd op brouwersdam en in de zomer in portugal, daar ken ik hem van. Top gozer. We hebben van hem een foto waar hij vorig jaar bij 10 knopen met 2kites aan elkaar aan het varen is op een spleen door. Was echt een heel speziaal gezicht. Gr. André
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die bar heeft 2 C-grips aan het uiteinde, die veel bij buggy kites (en toen de Peter Lynn 4-lijns Peel) worden gebruikt. Wat ik niet snap dat hij al op een twintip voer, terwijl de eerste kiters met directionals vaarden. Of de beelden kloppen niet helemaal, of hij was mega zijn tijd vooruit. Hij had al ee twintip voordat Lou, Shannen en Elliot wakeboards op kitebeach gingen proberen!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Woehaaaaaa!!! Top!!! De B'Dam, wat is dat toch n heerlijk spotje......... het enigste dat ik kan denken is: "What's changed, really?"
|
|
|
Tom
|
Deze jongen kite zeker nog veel op de Brouwersdam en is ook erg goed. Hij heeft ook een shop genaamd Etike kite en zijn naam is Steven Bogaerts.
Dan moet hij officieel uitgeroepen worden top langste kiter van nederland belgie Dikke 10jaar al op het water met een kite! wie kan dat nu zeggen
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
haha, dat board heb ik ook nog gehad. Ben ik op begonnen is een foilboard van peter lynn. een 1.80m twintip.
|
|
|
globe
|
Is dat niet zo'n hol ding met een grote schijf in het midden?
|
|
|