Tom
|
jij heb misschien wel de mooiste lucht maar deze foto vind ik toch wel iets mooier Genomen in Afrika vorig jaar zomer
|
|
|
Lex
|
wow, die is idd mooier (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
jaja africa... we hebben t hier wel over nederland http://people.zeelandnet.nl/jpunt/surf.jpg Dat ben ik in australie aan het surfen, let niet op mij, maar de lucht is wel mooi blauw of niet dan? Mn echte mooie fotos staan op mn HD die ik hier niet heb, zal volgende week eens kijken
|
|
|
Lex
|
ook mooi foto Jarno, idd heel blauw (grinnik_kitesmiley) . Wel een zeer cleane golf zeg
|
|
|
roelvdgun
|
die rooie lucht zag ik gister avond ook! in wijk bij duurstede... was echt super mooi om te zien, hadden even de film stil gezet om dat te bewonderen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ook mooi foto Jarno, idd heel blauw (grinnik_kitesmiley) . Wel een zeer cleane golf zeg ja was een lekker dagje, beetje klein en lang wachten tussen sets, maar verder bijna niemand in het water toen heeeeeerlijk damn misschien moet ik maar eens terug gaan
|
|
|
|
|
Patrick..!
|
Mijne is ook mooi <<<<<<<
Slufter :-)
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
vanuit het raam genomen, jaartje terug ongeveer... Had er alleen nog 1 die niet bewogen was maar die is pleite (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
malediven blijft toch ook weer valsspelen maar wel mooi (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
wantjeweet
Gast
|
jaaaa dat zag ik eerst ook alleen ik had er ook nog twee regenbogen tegelijk bij heel weird om te zien maar ook heel mooi..
jammer genoeg heb ik geen foteau
|
|
|
Vinni
|
Nou nog eenje dan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
dennis kabbedijk
Gast
|
mooie lucht op google
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Nou nog eenje dan (grinnik_kitesmiley) Typische voorbeeld van de nederlandse lucht vervuiling!!!! Mzzls
|
|
|
Vinni
|
mooie lucht op google
Wat bedoel je daarmee???? Die van mij komt niet van google hoor Mijn broertje heeft hem gemaakt op vakantie. In Halle op het oude zwarte cross terrijn Maare als je dat niet bedoelde, I'm sorry En matjas, jou spreek ik morgen nog wel
|
|
|
Tom
|
die van La Flauwurhman vind ik wel bruud mooi!!! de rest ook maar die steekt er voor mij bovenuit Na mijn Afrika pic natuurlijk haha (ik heb nog wel mooiere maar meer van cheeta's enzo)
|
|
|
La Flauwurhman
|
Thanks Tom, toch wel leuk wakker worden als je uit je nest komt en je hebt dit uitzicht!
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Ah lex, jij bent van Zwijndrecht, niet zo ver van stabroek toch? Hier een foto van op een avond in stabroek.
|
|
|
Lex
|
Zwijndrecht in nederland he david
|
|
|
Tom
|
Thanks Tom, toch wel leuk wakker worden als je uit je nest komt en je hebt dit uitzicht!
Mja das wel leuk maar als ik naast me vriendin wakker word heb ik nog een beter uitzicht (grinnik_kitesmiley
|
|
|