Auto leeggeroofd Slufter!!!!

Rudolf

Oktober 02, 2006, 04:00:34
edit2Rapporteer  
Vandaag na een kitesessie op de Slufter, kom ik terug bij mijn auto en zie ik dat het slot opengebroken is, en de hele auto is geplunderd. Ipod, portemonnaies, Oakley en andere apparatuur van waarde, zelfs de kleren van mij en mijn kitemaatjes zijn meegenomen  (cry_kitesmiley)

Mijn auto is een Opel Kadett 1.8I, valt op door wat bestickering.
Heeft iemand iets gezien?

Mijn tip aan anderen wil ik nog wel meegeven. Zorg dat, zeker als je auto makkelijk open te breken is, je spullen moeilijk te vinden zijn. Uit het zicht of zo maakt niet uit, die ratten zitten overal.
Passie

Antwoord #1 Oktober 02, 2006, 04:02:49
edit2Rapporteer  
Terinng.  Dit is 't weekend waar nog nooit zoveel gejat is. En dit is nog t trieste van alelamal. echt erg man.
Darkwing
Gast
Antwoord #2 Oktober 02, 2006, 04:04:10
edit2Rapporteer  
Pfft, heb helaas niks gezien. Dat gebeurd de laatste tijd wel vaker op de slufter toch, pfffffffft  ThumpDown Heb wel bijna de hele dag politie zien staan. (Ben wel blij dat ze ondanks dat ze het zagen, geen bekeuringen voor wildeplassen gaven ghehhehe)

Echt triest hoor.  (huilen_kitesmiley)

Alferink

Antwoord #3 Oktober 02, 2006, 04:11:50
edit2Rapporteer  
Barren, boards, auto's openbreken

waar gaat t heen.

Ik zeg t nog maar een x, volgens mij is er 'iemand' (lees: groep) die doorheeft hoe wat waar bij kiters...
Emiel

Antwoord #4 Oktober 02, 2006, 04:16:29
edit2Rapporteer  
klotezooi man! niks gezien ook.. helaas..

ik dacht er nog aan of dat zou gebeuren vandaag, maar leek me onmogelijk met deze drukte.. blijkbaar niet onmogelijk dus (huilen_kitesmiley)
RonnieRotonde

Antwoord #5 Oktober 02, 2006, 04:27:36
edit2Rapporteer  
Harry vogelenzang wilde mijn spullen (die hij "gevonden" had) niet terug geven hij wist van niets, totdat karim van surfnsoul hem belde en het ineens wel ging.

Mijn bar is dit weekend weer gejat... helaas
D.D

Antwoord #6 Oktober 02, 2006, 04:28:06
edit2Rapporteer  
Gvd hier word k zo chagerijnig van.. vandaag op het autostrand ook al een bar van een maat van me gejat.
Hij lag onder een kite met de lijnen in de knoop!

Haha roland was net iets eerder
Leon aero2
Gast
Antwoord #7 Oktober 02, 2006, 05:02:30
edit2Rapporteer  
Dit vind ik echt k.u.t. voor je Rudolf  en voor je maten, hoop dat er op korte termijn moge achterkomen wie het zijn geweest. En als dit zo is ben ik voor het oude systeem handjes eraf.
Ik baal er gelijk van als ik dit weer lees......ik hoop dat je je gear weer snel terug vind, maar vrees net als jij voor het ergste.
Pbter

Geen avatar

Antwoord #8 Oktober 02, 2006, 05:05:01
edit2Rapporteer  
jezus, vorige week de auto van jeroentje opengebroken..
we moeten echt gaan opletten
LEAF

Antwoord #9 Oktober 02, 2006, 05:14:21
edit2Rapporteer  
Lekker klote zeg, tijd voor camera toezicht op de Slufter.
Dikkiedik

Antwoord #10 Oktober 02, 2006, 05:18:02
edit2Rapporteer  
Net als in Zuid Afrika een paar ventjes wat centen geven om de hele dag de auto's te bewaken Smiley Moet toch niet gekker worden. Das echt k.u.t. Dat ze zelfs je kleren jatten is echt triest, stelletje sloebers. Een collectief beginnen en camera's ophangen of bewakers  inhuren.
harryCab

Antwoord #11 Oktober 02, 2006, 05:23:42
edit2Rapporteer  
Wat moeten die gasten met die zooi, check de tweedehandssites zou ik zeggen want ik kan me niet voorstellen dat Johnnie die toch niet kite een gejatte kite wil kopen...

Erg triest weer allemaal, jammer
Brenkie

Antwoord #12 Oktober 02, 2006, 05:27:22
edit2Rapporteer  
Het wordt een hype, de sport, met alle negatieve aspecten die daarbij komen kijken.
(Lang leve de stervens koude winter, waar alleen de hardcore gasten doorgaan)

Tis triest, ik wilde een leuke sticker op mijn bolide plakken een tijdje terug, maar dit is precies de reden waarom ik geen stickers op mijn auto plak.
Niemand hoeft te zien dat ik kitesurf mat dat gajes waar je de laatste tijd veel van hoort.
Op wijk hadden ze ook al een aantal auto's te pakken een tijdje terug.
Rudolf

Antwoord #13 Oktober 02, 2006, 05:32:58
edit2Rapporteer  
Er zijn gelukkig geen kites gejat, dat lag allemaal op het strand. Telefoons, sleutels, rijbewijs, dat soort dingen. Morgen moet mijn maat alle sloten van zijn huis vervangen, adres zat ook in zijn tas...
Tom Kite

Antwoord #14 Oktober 02, 2006, 05:39:03
edit2Rapporteer  
Dat is zwaar niks man  (cry_kitesmiley) Tjah veel hoop op dat je je spullen terug vind heb je niet denk ik  ThumpDown

Ps. Coole muziek op je IPOD man  ThumpsUp
Tuur!

Antwoord #15 Oktober 02, 2006, 06:25:40
edit2Rapporteer  
Het zag nog blauw van de  vandaag...
Dacht nog waarom rijden ze niet een beetje rond  Huh

Misschien handig als je even de plaats waar je auto stond en wie/wat er omheen
dat dat helpt of iemand iets raars heeft gezien..

Veel teveel buitenlandse kentekens weer vandaag...
Daar gaan die spullen/kites heen !
Nicolas

Antwoord #16 Oktober 02, 2006, 06:39:52
edit2Rapporteer  
Erg! hier ben ik zelf ook altijd bang voor, ik zet daarom mijn auto altijd in het zicht zodat ik hem zie als ik kite. Maar als dit verder gaat moeten we toch is gaan denken over oplossingen, dit kan niet met ons!

Een goede oplossing zou de auto onder stroom zetten als hij gesloten is! En niet een beetje.. En zet er maar in het groot een stikkertje op met "high voltage"!!  (angry_kitesmiley)
KiteDemon

Antwoord #17 Oktober 02, 2006, 13:36:54
edit2Rapporteer  
Wat een teringlijers!!!! (angry_kitesmiley)
Kunnen we niet gewoon een sniper inhuren voor de dag.
Dat plukje blauw dat van het weer aan het genieten was, daar heb je ook helemaal niks aan ThumpDown
Rutger
Founding Father

Antwoord #18 Oktober 02, 2006, 14:02:45
edit2Rapporteer  
Zoals hierboven te lezen is. Klopt het dat ook Jeroen zijn auto van de week is opengebroken. Er zijn alleen geen kite spullen gestolen. Wel waren alle papieren en pasjes verdwenen. Het maakt dus niet uit wat er in je auto ligt.
La Flauwurhman

Antwoord #19 Oktober 02, 2006, 14:09:17
edit2Rapporteer  
Hufters zijn het!!  ThumpDown
Tuur!

Antwoord #20 Oktober 02, 2006, 14:39:21
edit2Rapporteer  
Vorig jaar ofzo... Brouwerdam zelfde wijze :
Kiters, ook kleding weg, "makkelijk in te breken auto" & veel oosterburen...

KITE ANGEL

Antwoord #21 Oktober 02, 2006, 15:36:03
edit2Rapporteer  
Het is echt te triest voor woorden wat een hufters zou het niet te regelen zijn
om bewakingscams aan die windmolens te hangen mischien valt dat wel te regelen met mensen van directie slufter want ik kreeg gister een bekeuring wel eigen schuld werd gebeld toen ik net wegreed
van slufter nam hem op en werd meteen aangehouden ik kreeg toen te horen omdat ik mijn rijbewijs
of mijn paspoort niet bij me had die neem ik niet mee door al dat gezeik met openbreken autos dat
als ze echt kwaad wilde me 2x 6 uur vast konden houden op het bureau nou heb ik zoiets het is klote
van die boete mijn eigen schuld maar waarom zijn ze zo scherp om mij aan te houden en waarom stond
er de hele dag een politiewagen op slufterparking en kunnen die teringdieven gewoon hun gang gaan daar
maar ik had ondanks die bekeuring nog steeeds een smile op mijn bek van die dag knallen en stond
nog een beetje in dromen land te staren toen ze mijn gegevens opnamen achja ieder zijn ding laat mij maar knallen ipv bekeuringen uitschrijven dat zou echt geen baan voor mij zijn   ThumpDown
iig echt klote voor die jongens die weer van alles en nog wat kwijt zijn en nieuwe stuff moeten aanschaffen

GGRRTTZZ Eddy
Pbter

Geen avatar

Antwoord #22 Oktober 02, 2006, 15:57:07
edit2Rapporteer  
ooit van komma's en punten gehoord?
Freija
Gast
Antwoord #23 Oktober 02, 2006, 16:16:33
edit2Rapporteer  
ahhh shit zeg Rudolf, echt gigantisch balen, ik heb met je te doen.
Toch niet je nieuwe kite weg he
Het lag toch niet in het zicht???
Grrrrrrrrrrrrrr nou ja, de auto is deze keer niet gejat.
balen balen balen. heel gedoe zeker alle pasjes en papieren van je portomonee opnieuwe aanvragen.
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #24 Oktober 02, 2006, 16:27:12
edit2Rapporteer  
Waardeloos !!! Weten jullie gelijk waarom ik mijn hond altijd bij me heb en in de auto laat...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.