reinout
|
@ lean waar ga je straks varen?
|
|
|
|
TtHoM@s
|
jaaaaa zeker lang niet meer geweest nog een beetje aan het tijfelen voor de maat maar dat zien we daar wel want we gaan natuurlijk wel non-stop unhooked k schat half 1 op het strand ?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@ lean waar ga je straks varen?
Sorry ik was al weg voordat ik je post las! Ben op playa geweest. In de ochtend was het beetje aanmodderen nog, maar rond de middag begon ie toch nog aardig te blazen. Ik heb het tenminste naar mijn zin gehad met mijn 11m2. Tijd voor bier ;-)
|
|
|
michiel v geel
|
even een korte update uit tarifa zijn nu nog in de auto en zijn er zo ik heb al mooie golven gezien maar helaas ook een bak regen moet morgen wel lekker gaan waaien groet crappy getypt omdat ik op telefoon zit
|
|
|
Pjoeloe
|
Yahoo! Vandaag de Furia uitgetest. Wilde eerst met de 11 het water op, maar op het strand heb ik toch maar de 7 uit de tas gehaald.. damn wat is dat ding snel en wat een kracht! Morgen maar met de 11 testen
|
|
|
R@bert
|
Vandaag topdag gehad op Katwijk ...!! Lekker vol met de 9m met ong 11/12 graden. Begonnen met zn drietjes maar al gauw waren er een man of 9 a 10. Was zelfs een flauw zonnetje af en toe, genoeg voor Red Bull om meisjes t strand op te sturen om blikjes uit te delen, vond t al vreemd dat veel kiters in 1 x gingen pauzeren,haha ...de zee was echt relaxed. Eerst heel vlak stuk, daarna kleine eerste branding en daarna weer stuk vlakker...lekker om tricks te proberen . Stond nog iemand met een 800mm te fotograferen. Hoop binnenkort die foto's te krijgen...
|
|
|
reinout
|
gaan er vandaag nog mensen naar katwijk?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik moet vandaag even wat wegbrenegen in omgeving Den Haag. Ik gooi mijn kitespullen wel in de auto en rij wel even langs Katwijk, in de hoop er misschien gevaren kan worden? Maar ben bang van niet! Maar anders pak ik er wel even een biertje? Ben daar dan omstreeks 12:00
Dus Mick, hierbij nodig ik Bob uit.... ;-)
|
|
|
Micky
|
Dus Mick, hierbij nodig ik Bob uit.... ;-)
Heb het even aan Bob voorgelegd maar die is niet vooruit te branden....gisteren een feestje gehad.... Wind is volgens mij niet de moeite, 15/16kn en gaat inkakken... Nou ja, woensdag ziet er goed uit...
|
|
|
reinout
|
ja klopt helaas is de wind voor vandaag te weinig,
volgens windfinder worden disndag en woensdag erg goed!
|
|
|
R@bert
|
Volgens mij waait t nog aardig, dudes...en de zon begint nu te schijnen
|
|
|
reinout
|
en ben je nog geweest robert? Of was het de moeite niet meer?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Volgens mij waait t nog aardig, dudes...en de zon begint nu te schijnen
Dit klopt wel, er is omstreesks uurtje of 14:00 zekers even wind genoeg geweest! Maar rond die tijd, ging ik net van het strand af. Maar zag iemand varen met een 12m2 Vond het zelf niet echt de moeite en ben dus Katwijk zelf een beetje wezen verkennen want was er toch! En idd. lekker zonnetje. Dus ik dacht ga de boulevard van Scheveningen nog even aan.... Maar echt hele andere koek, sjesus wat een achterlijke drukte man!! Stond ook meteen in de file voordat ik de afslag te pakken had. Heb dus maar afgehaakt na 30 min. in de file echt gekkenwerk.
|
|
|
reinout
|
ja ik zag ook op de metingen van noordwijk dat er rond de middag genoeg wind was, maarja met mooi weer rukt heel nederland weer uit
|
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Yep, was er bang voor... Arjen, ga ff iemand anders zieken met je verhaaltjes.... ach...ik zat zaterdag met 2 kids thuis dus.............
|
|
|
Jacq
|
Knmi geeft voor morgen aan de kust nog wk5, dinsdag volop wind en woensdag wordt alweer wat minder...Wil deze week eigenlijk wel weer een keer naar het autostrand...Nog meer gegadigden?
|
|
|
R@bert
|
en ben je nog geweest robert? Of was het de moeite niet meer?
Nee,moest tot half 3 werken en begon toen al beetje af te nemen. Zonnetje en temp was perfect, maar ja...gister heb ik gelukkig lekker kunnen varen ! @Leon Scheveningen niet doen, dude, in t weekend !! Katwijk is the place to B, haha..
|
|
|
R@bert
|
Knmi geeft voor morgen aan de kust nog wk5, dinsdag volop wind en woensdag wordt alweer wat minder...Wil deze week eigenlijk wel weer een keer naar het autostrand...Nog meer gegadigden?
Ga mssn ff morgenmiddag op t strand kijken...moet woensdag om 15uur beginnen, mssn aantal uurtjes vooraf opnemen en dan zou Playa een optie kunnen zijn voor me..
|
|
|
Pjoeloe
|
ik ben vanmiddag nog ff 3 uurtjes het water op geweest met de 11 Helemaal top dit weekend, gisteren de 7 uit kunnen testen en vandaag de 11! Voor mij staat er weer een drukke weer voor de boeg, dus t wordt niet eerder als zaterdag
|
|
|
Micky
|
Dinsdag lunch draaien....woensdag knallen en dat kan ook op de playa. Gewoon vroeg weg, pakken we nog wel wat wind mee...
|
|
|