Ja volgens mijn vriendin zit er zeker veel verschil in!!!! Eerst had ze een zit/heup trapeze van mystic maar kreeg last van haar heupen en ribben daarna zijn we naar VdBerg gegaan heeft ze een aantal vrouwe modellen gepast en deze is het geworden
Bedankt voor de tips. Zal s even naar de winkel gaan om het een en ander te passen en te kijken welke maat goed is, zodat ik evt van internet wat kan kopen.
ik vaar met een herentrapeze, en heb ik geen last van hoor.. ik heb 2007 warrior, maar ik zou het verschil met een vrouwentrapeze niet weten want daar heb ik nog nooit mee gevaren..
Bedankt voor de tips. Zal s even naar de winkel gaan om het een en ander te passen en te kijken welke maat goed is, zodat ik evt van internet wat kan kopen.
kijk even bij 2de hand, staat nog een dames Mysic warrior te koop.
ik vaar met een herentrapeze, en heb ik geen last van hoor.. ik heb 2007 warrior, maar ik zou het verschil met een vrouwentrapeze niet weten want daar heb ik nog nooit mee gevaren..
toen ik de warrior wilde kopen werd mij verteld dat het verschil alleen de maat is. een vrouwen S is kleiner dan een heren S ik heb ze allebei aangehad, en verder was geen verschil, maar heb er niet mee gevaren