|
Idefixe
|
morgen middag/avond heb je wind hoor
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mwah 15 knopies max, daar rijd ik niet voor hoor. Slecht voor het milieu. Ga morgen maar me droogpak klaar maken voor de zomerstalling
|
|
|
@LaurenS
|
morgen middag/avond heb je wind hoor Waar gaan we heen??? Gister was 11 knopen voorspelt en lekker gevaren Theo dus stel die zomerstalling nog ff uit en kom op het water......
|
|
|
360
|
Heeft er iemand voor Vrijdag wind in de Aanbieding?
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen NO.In de middag gaat ie misschien wel richting 18 knp in het hoge noorden. Wellicht is Medemblik ,Andijk en/of Enkhuizen een optie.....Roept u maar Of wordt ut takkeweer
|
|
|
Arctic_Monkey
|
ik wil morgen (vrijdag) na school even naar wijk aan zee fietsen.. iemand daar? ong. 15 knoopjes.. maar tis mn eerste keer.. dus IK STA TE SPRINGEN! *ugh
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Beul, fietsen naar Wijk Ik ga morgen ook naar Wijk, neem mijn golfsurfboardjes mee en mijn kites! Als het niet aflandig is ga ik kiten anders mijn armspieren kweken!
|
|
|
|
360
|
Mannen morgen (vrijdag) overdag ben ik er helemaal klaar voor. Maar ik krijg nog geen echte grip op het weer van morgen. wie weet waait het hier op muiderberg een beetje met NO.... Ik kijk even wat het weer morgen doet.
|
|
|
twan
|
Denk dat het morgen enkhuizen of andijk wordt als de wind een beetje gaat blazen.
|
|
|
Arctic_Monkey
|
Beul, fietsen naar Wijk Ik ga morgen ook naar Wijk, neem mijn golfsurfboardjes mee en mijn kites! Als het niet aflandig is ga ik kiten anders mijn armspieren kweken! hoelaat ga je? ik ben er .. rond 3 uur ofzo
|
|
|
To
|
als het daar waait ben ik er ook anders ga ik richting het noorden
|
|
|
twan
|
ik ben er denk ik rond een uur of 2 misschien wel eerder, hangt een beetje van de wind af
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Bytheway Richard....ik heb een tijd geleden na een "Windowscrash" m'n data weer teruggevonden m.b.v. een bootable linux-versie, check: http://www.knoppix.com. Ging prima! Dit type OS kan gewoon in RAM draaien.
|
|
|
@LaurenS
|
FF ontopic.... Ik denk dat ik vanmiddag even in Edam ga neuzen.Watersportweer geeft NO 18 knopen Jij ook v/d partij Heiko ,ik mot eerst ff slapen na mijn ND,uurtje of 15:00 op de spot?
|
|
|
360
|
@Laurens Edam goed plan Zuid strandje! Ik sta er iets eerder rond 13.00 uur (ik moet ook weer rond 1700 weg ...) Slaap lekker tot later vandaag Heiko
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga denk ik voor noord,ivm met NO wind.Wind moet dan over het haventje heen, wat starten bemoeilijkt.Ik kijk wel waar de (meeste) kiters zijn.Laters P
|
|
|
Buster
|
ik wil ook wel even kijken in Edam rond 15.00 uur. Eergister was het ook zo lekker, maar nu helaas geen thermische invloed met NO en minder zon. Ik denk alleen dat Andijk/Enkhuizen windzekerder is. Ik ga me spullen maar in de auto laten, want ik rij steeds vanuit het noorden langs alle spots en moet dan weer terug rijden
|
|
|
TBK
|
Ik ga zo naar Enkhuizen, het wappert hier al aardig in Hoorn. Voor Enkhuizen wordt ca. 17 knp de hele dag door dus lijkt me de beste optie. (watersportweer) Andijk vind ik een baggerspot dus wordt het Enkhuizen.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
uhm... wijk aan zee is zo flat als een spiegel! Freestyle op Enkhuizen dan maar denk ik! Over half uurtje weg!
|
|
|
360
|
emiel Is Edam een optie? Dichterbij Dan Speer ik zo achter je aan 30 min
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Sapperdeflap jullie zijn er alweer vroeg bij. Ik weet niet of ik nog naar enkhuizen kom, kan niet eerder me auto pakken als 12 uur en me vrouw is ook niet helemaal tof
|
|
|
Arctic_Monkey
|
wind ziet er op wijk aan zee wel goed uit.. ik ga om 3 uur toch maar even kijken.. iemand anders nog?
|
|
|