Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zolang het geen 9,0 m/s heb je niets aan onze lokale oostspot (alleen voor gevorderden helaas ) Dan is wiefenpoldert de enige optie idd
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dinsdag nu de meeste kans Henk-Jan, maar de voorspellingen veranderen met de minuut helaas. Hopelijk morgen ook nog wat woei
|
|
|
hans
|
misschien morgen avond nog een klein kansje
|
|
|
|
El Banditos
|
morgenavond misschien? welke site hebben jullie gekeken dan? ga ik daar ook eens een kijkje nemen
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben benieuwd of er nog iemand op het Omeer is gaan varen. Is de hele middag al kantje boord 8,0 m/s
Een aantal dagen geleden hadden ze voor zonderavond een bak woei voorspeld, dat is zover ik kan zien helemaal verdwenen als sneeuw voor de zon
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel, ik was vanochtend op paalya lesgeven. Wind was enorm aan uit en toen het hoog water werd waren er weer een paar in de problemen gekomen.
Rond een uurtje of 4 nog even bij oostvoornsemeer gekeken, waren twee kiters bezig, maar het was eventjes varen en dan weer terug zaken in het water, niet veel aan. Heb lekker mijn kleding aangehouden en ben terug naar huis gegaan, wacht wel weer even op normale wind. ouddorp zou vandaag de enige goede kandidaat in de buurt zijn, maar wel net aan met de richting..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dat dacht ik al, 8,0 m/s gemiddeld is gewoon te weinig voor daar. Ouddorp kun je varen tot max. 50° volgens mij, terwijl de wind vandaag rond de 66° was. Dus ook een nogo. We hebben vorig jaar daar een aantal keren gestaan met net een paar graden aflandig. Is echt bijzonder niks varen daar dan
|
|
|
Lex
|
Ouddorp was helemaal goud vandaag, lekker rustig en aardige golfjes!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dan is het 60°, dan heb je lekker mazzel gehad Lex Zoals ik al zei, vorig jaar daar een aantal keren voor jan L*l daar gestaan.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
mooi lex dat je heb genoten!!:) na vorige week dikke pech te hebben gehd
|
|
|
helium
|
Vrouwenpolder was the place to be vandaag!!
|
|
|
Lex
|
Zo inderdaad, toen trok ik het ff niet meer
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
vandaag na 4uur ; 2 politie auto's en reddingsbrigade op en neer aan het varen bij playa en sluf.
In de ochtend ook veel mensen lang zien zwemmen, bords en zelfs kites van anderen terug naar de kant zien komen.
.
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Was top vandaag idd Lex........ Golfjes beuken met wat stroming was wel even lachen
|
|
|
Lucasss
|
Ik hoorde dat de reddingsbrigade vandaag 8 kiters uit het water heeft getrokken bij playe en sluf.
|
|
|
martijn
|
Zo inderdaad, toen trok ik het ff niet meer Lex, vertel?
|
|
|
martijn
|
vandaag na 4uur ; 2 politie auto's en reddingsbrigade op en neer aan het varen bij playa en sluf.
In de ochtend ook veel mensen lang zien zwemmen, bords en zelfs kites van anderen terug naar de kant zien komen.
.
zat er nog een 09 pro x bij?
|
|
|
Lex
|
Yes, boardjes van revive voeren trouwens echt relaxed! Vloog over de golfjes en toch nog genoeg pop
|
|
|
Lex
|
Zo inderdaad, toen trok ik het ff niet meer Lex, vertel? O gewoon, niks ernstigs, wij moesten weg toen het eindelijk begon te waaien
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
8 kiters das niet niks.............Sluf en playa is gewoon niet te doen met deze wind richting.
|
|
|