|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Trouwens ik hoor niemand over de stalkende zeehonden , die je gewoon op komen zoeken als je kite gecrashed is . Blijft altijd schrikken als die beesten ineens opploppen ergens naast je. Nog niet meegemaakt, kan me wel voorstellen dat je je dan kapot schrikt als zo'n beest opeens naast je dobbert.
|
|
|
thijs77
|
Trouwens ik hoor niemand over de stalkende zeehonden van Slufter , die je gewoon op komen zoeken als je kite gecrashed is . Blijft altijd schrikken als die beesten ineens opploppen ergens naast je. Al een paar keer meegemaakt, ook gewoon toen het druk was opeens zo'n koppie boven water :-) ze zijn echt heel erg nieuwschierig
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Trouwens ik hoor niemand over de stalkende zeehonden van Slufter , die je gewoon op komen zoeken als je kite gecrashed is . Blijft altijd schrikken als die beesten ineens opploppen ergens naast je. Heb jij enig idee wat die zeehonden allemaal meemaken als ze hun snuitje even nieuwsgierig boven het wateropp steken???
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ze zijn idd heel nieuwschierig en ook levensgevaarlijk, heb je die slagtanden wel eens gezien... Als dat koppie dan dichtbij boven water komt en je springt net, krijg je zo'n gezicht als hieronder :
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Nanou warmingup en coolingdown is in iedere sport belangrijk om blessures te voorkomen.
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Ik was woensdag op Slufter ... waaide behoorlijk ... op de oude stek (straks badstrand) was het goed te doen. Na het kiten even doorgereden naar het sportstrand ... man, daar stond me een branding ... vraag me af of daar fatsoenlijk te kiten is bij wat hardere wind.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik had het hier ff over met mijn vriendin...en die zei:
In een skigebied heb je toch ook verschil in pistes? Dan kan nog steeds iedereen overal heen gaan, maar er wordt wel duidelijk gemaakt dat niet elke piste voor iedereen geschikt is.
Zoiets zou je dus ook (via de NKV) voor kitespots kunnen doen. Een indeling maken adh van bv golven, stroming, diepte etc..Zoiets zou de enige manier zijn waarop je bepaalde kiters kan aanspreken op een spot.
Maar goed, of we dat allemaal moeten willen...heb vanuit de NKV er nooit iets van gehoord in elk geval.
KNMI: zaterdag 28 juli tot en met zaterdag 04 augustus Grote kans op een overgang naar vrij koel en wisselvallig weer.
Nog ff wachten dus! En dan weer knallen!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
zoveel foto's en video's op slufter gemaakt door verschillende mensen vanaf mei tot nu maar als ik terug lees is er bijna geen beeld materiaal zichtbaar.
Vrij vandaag en hoe is het mogelijk geen wind GRRRRR
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Ze hadden dat badstrand en sportstrand moeten omwisselen. Als je voor het sportstrand in de problemen raakt op zee met zuid/zuidwest ... dan lig je in notime voor de haveningang ... niet goed over nagedacht ? ... maar ja, waar denkt de rijksoverheid nou wel goed over na ;-)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Denk dat we maar een potje burgerlijke ongehoorzaamheid moeten toepassen. Hoeveel badgasten zitten er nu op de Slufter op een herfstachtige dag met 6-7bft.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Je mag er toch wel kiten als je naakt gaat? Dat heb ik geleerd uit dat diepte interview wat je laatst had gegeven aan RTVR De reden zal wel zijn de veel te sterke stroming langs de Noordzee kant. Veel te gevaarlijk voor badgasten. In de poel staat geen stroming, en hoe vaak waait het en is het 25+C? Rob had gelijk, zelfs met een FS 21m SA geen schijn van kans
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Waarom denk je dat ik heel het weekend ben gaan werken, vrije dagen genereren voor betere tijden
|
|
|
|
d@ni
|
Wie gaat er mee Wakeboarden?
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
w Wie gaat er mee Wakeboarden?
wil maar maar helaas andere plannen. volgende keer wil ik het wel proberen schijnt goed te zijn voor nieuwe tricks te leren.
|
|
|
d@ni
|
Ok jammer
|
|
|
rich@rd
|
ik ga straks lekker achter de boot op de lek... heb het geluk dat twee van mij maten twee vette wakesetters hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker puh hihihihi
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Het waaide vandaag gewoon als je het juiste materiaal had. Heb een heerlijke cruize up-downwinder van 4km gemaakt van de Brouwersdam naar Ouddorp en weer terug waar ik 3u over gedaan heb. Met meer wind moet dat sneller kunnen!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het waaide vandaag gewoon als je het juiste materiaal had. Heb een heerlijke cruize up-downwinder van 4km gemaakt van de Brouwersdam naar Ouddorp en weer terug waar ik 3u over gedaan heb. Met meer wind moet dat sneller kunnen!
We zaten met spanning te wachten! Dus de Sluf - Ouddorp race zou ook door kunnen gaan met zw!?
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Jep, heerlijk om met dit weer zulke afstanden te kunnen cruizen. Had gewoon in mn zwembroek kunnen varen want heb de bovenkant van mn shorty niet dicht gehad zo lakker warm was het!
|
|
|