kitewouter
|
Yo mark,
heb je ff pm-etje gestuurd over kitelessen! ben bang dat ik hier geen reclame mag maken.. Is in elk geval kiteschool in friesland.. is het dichtst bij.. Kom zelf uit veendam..
In elk geval goed dat je er zo mee wilt beginnen! Top!
|
|
|
|
kitewouter
|
en piede flapt de info er zo uit;)
|
|
|
|
Geronimo79
|
Zitten nog wat jongens in groningen en omstreken die les geven. kijk anders ff op northernair.nl misschien heb je er wat aan.
|
|
|
wittie
|
Gewoon naar Workum gaan. Je kunt daar overal staan en kitescholen genoeg!
greetz
|
|
|
Go kite or go home
|
@ Blaze 520 Ik heb net als jij 15 jaar gewindsurrfd..Heb ook besloten om mijn plank aan de wilgen te hangen. Heb afgelopen jaar mijn eerste les bij http://www.skyhigh-kitesurfschool.nl/ gehad en dat is goed bevallen. Wil nu een 2e les nemen. Dit was in Workum. Ik kom zelf ook uit Emmen. Mischien samen wat afspreken???
|
|
|
daanhartge
|
Beste Mark, Kijk is naar www.kitesurfschool.nlDe les start bij Van Den Berg in Hoorn. Die winkel ken je misschien wel uit je windsurftijd. kitesurfschool.nl gebruikt de nieuwste materialen van naish, zowel bow als c-kite. Locatie is rond het ijsselmeer. Overal ondiep water en constante wind. Voor meer info: check www.kitesurfschool.nlGroeten, Daan Hartge
|
|
|
kitewouter
|
ok.. ik denk ik laat al het reclame beetje weg.. zodat niemand commentaar gaat geven.. wordt er voor elke school die ook maar een beetje noordelijk ligt, reclame gemaakt!
|
|
|
#RemcO#
|
lol, tja. maar wat maaakt 't uit daN??
|
|
|
|
|
Blaze 520
|
Jongens bedankt voor jullie snelle reacties!! Ik zal alle opties vanavond eens even bekijken wat voor kitescholen er zijn zoals door jullie aangegeven. Weten jullie toevallig ook een website waar de beginselen al een beetje op staan uitgelegd, e.e.a. ter onderbouwing als ik straks les ga nemen.Grtz Mark
|
|
|
|
EW-OUD
|
Haha wouter zou Stef wel goed vinden gelijk reclame gemaakt! voor kitemobile! (grinnik_kitesmiley) Gr Ewoud ,
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Jongens bedankt voor jullie snelle reacties!! Ik zal alle opties vanavond eens even bekijken wat voor kitescholen er zijn zoals door jullie aangegeven. Weten jullie toevallig ook een website waar de beginselen al een beetje op staan uitgelegd, e.e.a. ter onderbouwing als ik straks les ga nemen.Grtz Mark De enige goede site is www.kitesurfingschool.orgBevat alles wat je nodig hebt om je goed voor te bereiden.
|
|
|
Blaze 520
|
Hello kiters, heb me aangemeld bij skyhigh in workum voor 15/16 juni de Kitesurf cursus compleet (IKO level 1-3) ga ik volgen. Kan niet wachten. lijkt me rete gaaf dat kiten Groet Mark Foto's volgen
|
|
|
piede
|
Beste Mark, Kijk is naar www.kitesurfschool.nlDe les start bij Van Den Berg in Hoorn. Die winkel ken je misschien wel uit je windsurftijd. kitesurfschool.nl gebruikt de nieuwste materialen van naish, zowel bow als c-kite. Locatie is rond het ijsselmeer. Overal ondiep water en constante wind. Voor meer info: check www.kitesurfschool.nlGroeten, Daan Hartge Haha, ze kramen er wat onzin uit om maar nieuwe klanten binnen te halen.... IJselmeer, overal ondiep en constante wind, echt waar, nooit een keer niet!
|
|
|
kitewouter
|
haha piede.. precies;) daar staan we dan als noordelingen zonder wind aan de kant van het ijsselmeer waar het ook dieper wordt na de zandbank;)
|
|
|
burton
Geen avatar
|
Je vergeet 1 van de beste scholen in NL,...Kitesurfschool Absolute,..die staan op Mirns, een absolute aanrader!
|
|
|