Molliebollie
|
Groen = altijd beter dan lichtblauw Ik heb nog een oranje potlood in de aanbieding! z.s.m. te jatten, mits deze gebruikt wordt om de website van windguru wat op te fleuren
|
|
|
Alferink
|
is paars ook goed? :
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
is paars ook goed? : 30+ knopen hoeft van mij nou ook weer niet ... maar een 20-25 knopen is altijd fijn en dat is oranje naar mijn weten, anders heb ik ook nog wel een rood potlood liggen.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zegge mijn paarse potlood is nogal... hoezegjedat... privé, daar blijven we maar af...
|
|
|
|
kitestertje
|
ik.. sorry maar jij hebt altijd zulke mooie potloden.. ik wou dat mijn papa zulke mooie voor me kocht..
|
|
|
TtHoM@s
|
JAAAA NOG 2 weken als ik terug kom zou ik een paar rode potloodjes meenemen
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Vanaf donderdag gaan we knallen!
|
|
|
JesseH
|
Ben er bij! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
de zoveelste zinloze topic over geen wind die eigenlijk in de lounge thuis hoort..................
|
|
|
Lex
|
het weekend komt goed (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
#RemcO#
|
WEEEKEND< huhum, de week is net begonne Haloo, maar ik hoop idd op een weekend met lekker veel wind =D
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
beste dief, Bedankt voor het groen inkleuren van de eerst zulke nare witte vakjes in het weekend. Ik en nog veel andere mensen zijn je dankbaar, bijdeze schelden we je straf voor het jatten van het groene potlood kwijt. Geniet van je vrijheid, en kleur nog een paar vakjes in Groet, Matjas
|
|
|
martijn
|
dinsdag, woensdag, donderdag op texel rond de 35 knopen...D:
|
|
|
Lex
|
jammer dat die wind er niet is tijdens de ronde van texel dit weekend
|
|
|
Nicolas
|
eindelijk nog eens deftig loopen!! je wilt toch altijd hoger gaan ..
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
jammer dat die wind er niet is tijdens de ronde van texel dit weekend je kan toch niet loopen met een cat!
|
|
|
|