Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
6m/s, ik denk dat ik me de rit bespaar..maar ik kijk het nog even aan
|
|
|
Lex
|
anders leen je mijn skimboard toch even
|
|
|
|
Lex
|
ik ben er denk ik weer om 12.00 ....de wind neemt hier ook snel toe...geloof wel dat het een leuk dagje word tot straks (of niet)
|
|
|
Lex
|
hij neemt nog steeds toe (grinnik_kitesmiley)
Meting: 12,6 knopen met stoten van 15,7 knopen
|
|
|
milamber
|
hier (utrecht) onweer nu. Hoop dat het in Oostvoorne straks beter is
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
en het was lekker...
|
|
|
Lex
|
het was zeker lekker...kwam precies op tijd aan en ging precies op tijd weg. Wat wel jammer is is dat de beginners nu zelfs ook al in de geul aan het oefen zijn....je komt er nu echt bijna nergens langs.
|
|
|
Elevation
|
vanochtend was gewoon goed vanaf een uur of 10 .. helaas maar tot 12 maar daarna is ie nog teruggeweest, ergens, kweet niet precies waar... bij "de strandtent" voor de regen nog best oke, 12 1/2 dicht... maar goed, had de dag best willen overslaan, gisteren was beter....
|
|
|
Vlaardingen
|
Vandaag even overgeslagen, normaal niets voor mij maar feestje was wel heel gezellig. Enne Kiteko, dat moeten we maar een keertje checken.
|
|
|
Tanja_K
|
Vlaardingen, je hebt wat gemist!!!! Voortaan gewoon direct door uit feestje... Kiteko en ik hebben vandaag weer eens bewezen je met een kater top kan kiten :-) ..... drie uur geknald ...
|
|
|
Kiteko
|
Vandaag even overgeslagen, normaal niets voor mij maar feestje was wel heel gezellig. Enne Kiteko, dat moeten we maar een keertje checken.
Wel fijn om te zien dat je uiteindelijk toch nog uit je coma ontwaakt bent ;-) Jammer dat je er niet bij was vandaag. Better luck nxt time!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zo weer 2 slufterhufters erbij....of zoals Richelle zei 'Slufterteefjes'...
|
|
|
KiteDemon
|
Tja Vlaardingetje, ik probeerde je nog te bereiken om je over te halen en je naar het water te lokken, maar had wel een vermoeden dat je of in coma lag, of weer aan het sporten was..... Zelf was ik ook wat aan de late kant, maar dat heb ik wel weer gecompenseerd op het terras.
|
|
|
|
KiteDemon
|
Uurtje of 14:00 kwam ik pas het strand op rollen, om vervolgens mijn 9 te pompen en met kites van de andere dudes te gaan varen.
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Zo weer 2 slufterhufters erbij....of zoals Richelle zei 'Slufterteefjes'...
Zijn de Slufterteefjes gesignaleerd op de Slufter? Maar hoezo, Slufterteefjes ........ volgens mij moeten de kandidaten eerst nog een inwijdingsprocdure doorlopen.
|
|
|
Bodhi
|
Vind ik zielig. Jullie weten allemaal wat er gaat gebeuren. Eerst wordt er aardig tegen gedaan, dan gaat heel de Slufter er overheen, daarna wordt er een gat gegraven en vervolgens wordt er nooit meer iets van ze vernomen.
Laten we nou eens een keer aardig doen!
|
|
|
KiteDemon
|
Arno is een campagne begonnen om het vrouwelijk percentage wat op te krikken @ da Sluf.
|
|
|
Vlaardingen
|
Nee man dat oude rituaal wordt niet meer gebruikt. Laatste keer toch wat problemen gehad, dus in plaats van een gat graven worden ze nu netjes met zoutwater uitgespoeld en voor de deur afgezet. Gna gna gna.
Nou welkom meiden!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ik heb ze gisterenavond al ingewijd voor jullie, ik heb die verantwoording voor jullie al genomen.
|
|
|
Bodhi
|
Ik heb ze gisterenavond al ingewijd voor jullie, ik heb die verantwoording voor jullie al genomen.
Mooi kan het vanaf nu alleen maar beter, leuker en mooier voor ze worden
|
|
|