LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
WHOEHAA!!! Strakke bak man!! Zie ik daar "suspensiontips"?? Ik wist niet dat dit kon met een PBTprepreg. Gaaf om te zien!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey bouw vedettes, vraagje: Hoe maken jullie nou een goed gecontroleerde concaaf á la de 666 - ik bedoel dat is dubbelgekromd...
|
|
|
LeonB
|
Wow El Rudo...dubbelconcaaf, dat is best lastig. Enkel-concaaf is geen probleem omdat dit in de rockertafel verwerkt zit. Als ik jou was zou ik de dubbelconcaaf in de core shapen, vervolgens de bodem lamineren en afpersen in de vacuumzak. Niet afpersen in je rockertafel omdat dan de concaaf platgedrukt wordt. Wanneer de bodem is uitgehard kan je het dek lamineren en afpersen in de rockertafel met de benodigde springbackcompensatie. Maar voordat je dit gaat doen, plak eerst 2 dunne latjes op de plaats van de dubbelconcaaf. Anders pers je de concaaf alsnog plat in de rockertafel mzzl, LB
|
|
|
|
LOEN
|
Vietvieuw!!! Ziet er gelikt uit zeg...
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, Nou hier het resultaat van de bovenkant, afgewerkt en al. Heb nu net de inserts er in gelijmt, Hij ziet er topie uit, wel jammer dat je krassen wel erg goed ziet op dat zwarte.... Ik hoor het wel weer.... Greetings...Pro KIter....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Dit ziet er wel ernstig goed uit.
krassen kan je die er niet uitpoetsen met commandant 6 of 7 of chroompolish? mss heeft dat merk HG (4 meter in de bouwmarkt) wel iets speciaal voor kunststof... Alhoewel met de flitser er op zie je exht alles, als je 'm in daglicht kiekt is het vast beter.
|
|
|
Geronimo79
|
jeej.. ziet er heel gaaf uit! De kleurtjes zijn zooow goed uitgekomen..
|
|
|
LeonB
|
Tsjesus....wat een gaaf board! Zo krijg ik ook wel weer zin om weer een boardje of wat te freubelen.
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
arwin ziet er weer goed ui!!
waar heb je dat mooie doorzichtige folie vandaan????
|
|
|
Moradius
|
Wat een strak boardje! Wanneer ga je em te water laten?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Dank u mensen. @Tommie: de folie heb ik gehaald bij de blokker, dit gebruikt mijn moeder ook voor op tafel met feestjes enzo. Het plakt erg aan elkaar, maar werkt wel super, ik heb nu met 1 stuk al zo ongeveer 8 x gezogen...werkt goed....alleen met te hoge tempraturen word het wat meer flewxibel en rekt het meer.... @Moradius: het boardje is nog niet klaar, deze afwewrk laag zit nog maar aan 1 kant, de andere kant moet nog gebeuren.... Greetings...Pro Kiter....
|
|
|
globe
|
fakking vet gast!
|
|
|
VincentC
|
Nice nice! Eigen design? Ziet er beetje uit qua shape als de Thorn3!
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
hey arwin, kan je voor mij anders de verpakkings tekst overtypen, want ik kan het niet vinden bij de blokker. thnx
|
|
|
prokiter
|
Hey MEnsuu, @Tommie: er zit geen verpakking omheen. Bij ons kan je het kopen en dan snijden ze het zo van de rol af....dus ik weet niet of ze het bij iedere blokker hebben. Het kost volgensmij iets van 4 euro de meter, en het is volgensmij 130cm breed ofzo.... Greetings...Pro KIter....
|
|
|
roelvdgun
|
super vette print! dat oranje steekt dr echt mooi uit!
|
|
|
Kevin
|
Tja arwin ziet er gewoon alweer goed uit maarja das bijna elk boardje van jouw
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Tja arwin ziet er gewoon alweer goed uit maarja das bijna elk boardje van jouw haha slijmbal!!!maar ziet er idd erg goed uit!!!
|
|
|
Kevin
|
Tja arwin ziet er gewoon alweer goed uit maarja das bijna elk boardje van jouw haha slijmbal!!!maar ziet er idd erg goed uit!!! Wat slijmbal ik zeg toch niet of die een boardje voor me wilt maken en geef toe het ziet er toch goed uit en weet niet of je al zin boardjes hebt gezien maar heb nog geen lelijke gezien hoor jakkes wat een plak zeg
|
|
|
Geronimo79
|
Design is made by Geronimo Designs.. Ikke dus. Arwin vroeg me een design te maken met wat ideeen erop, hebben samen een idee bedacht en dat heb ik uitgewerkt tot dit design. Gezien het design idd erg goed gelukt is, heb ik het design ook gebruikt voor de boardjes van Cardboards met wat kleine aanpassingen. Er zijn verschillende kleur combis gekomen. Zie de andere concepts ook: http://www.northernair.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=452Arwin heeft hele goede ideeen aangedragen die ik met een beetje van mij heb aangevuld en zo tot een mooi resultaat gekomen dacht ik zo. En hiermee het begin te maken met een klein bedrijfje voor mij genaamd Geronimo Designs. Ben lang niet zo goed als de meeste andere designers hier, gezien de grote PBT actie, Lorenzq wie zijn werk ik echt geweldig vind en ook de 3e kiteboarding actie.. damn... Kennelijk doe ik wel iets goed, gezien ik door Cardboards gevraagd ben en er nog een ander groot merk in de planning staat, maar daar zijn nog wat contractuele dingen te regelen.. wie weet een boardline in 2010.. Maar goed voorlopig doe ik dit lekker voor de lol, ik leer op deze manier weer een hele hoop. Blij te horen dat julie het design zo goed vinden, is ook heel erg goed eruit gekomen.
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, Jah de man van de designs, en mensen, hij is mooi geworden.... Nogmaals thanks Templar.... De onderkant is nog steeds niet gezogen jammer genoeg, geen tijd, maar ik ga er zeker niet mee hassten want dan gaat het weer eens fout..... Jullie zien het weer.... Greetings...Pro Kiter....
|
|
|
panda
|
dit boardje is echt 10 keer vetter dan de meeste boardje die je in de winkel koopt
|
|
|
r10t
|
Supervet bordje en mooj ook in alle kleuren jammer dak geen 800 - 900 euro teveel eb anders bestelde ik em direct van cardboarding xd
|
|
|