Mark-Fizzer
|
Zonder handschoenen is al prima te doen. En verder vaar ik altijd met schoentjes aan, ik weet niet beter...
|
|
|
thomasr
|
.Martijn. heeft een paar weken terug al zonder schoentjes/handschoentjes gevaren! is dus wel te doen maar ik weet niet of je net zo'n hollandse bikkel bent als hij....
|
|
|
Davidoff
Gast
|
tja.. zit in de twijfelfase of ik me pads ga verstellen naar: Zomertijd hoe koud is t? warmt t nu all op? cheers
|
|
|
Davidoff
Gast
|
.Martijn. heeft een paar weken terug al zonder schoentjes/handschoentjes gevaren! is dus wel te doen maar ik weet niet of je net zo'n hollandse bikkel bent als hij.... ik heb 2 ballen.
|
|
|
|
martijn
|
.Martijn. heeft een paar weken terug al zonder schoentjes/handschoentjes gevaren! is dus wel te doen maar ik weet niet of je net zo'n hollandse bikkel bent als hij.... gaat het hier over mij
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Gisteren met m'n 3/3 zonder schoentjes, zonder handschoenen.
En het was zelfs niet koud.
|
|
|
spoetnik
|
Tijdens Sticked zonder hand- en schoentje gevaren. Was wel koud, maar wel weer lekker. Net als of je in je nakie op het water staat...
|
|
|
Davidoff
Gast
|
kinky! ik weet voldoende!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
afgelopen maandag weer zonder schoenen en handschoenen bij de eerste waterstart ff koud, daarna geen enkel last ook niet op het strand. let wel, de zon scheen volop, dit kan nog weleens schelen...
|
|
|
Ondabeach
|
Zondag alleen in m'n boardshort gevaren
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
afgelopen maandag weer zonder schoenen en handschoenen bij de eerste waterstart ff koud, daarna geen enkel last ook niet op het strand. let wel, de zon scheen volop, dit kan nog weleens schelen...
vooral de wandelingen waren heeeeerlijk he Ron! ff serieus, probeer het ff zeg en voel hoe of dat het voelt! moet lukken
|
|
|
Ondabeach
|
Niemand gelooft me he'
|
|
|
kite-force
|
prima te doen ik hele winter zonder schoentjes gevaren mr ja bikkel dan ook wel hea zondag onderbroek sesie gedaan bij mij op de plas hield het 3 minuten voll!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Niemand gelooft me he'
laat me raden: in de kuip van een jachtje met een biertje aan de onderlip - of was je even met de Spido!
|
|
|
JO'Neill
|
Niemand gelooft me he'
Vast ergens in het buitenland ja
|
|
|
Ondabeach
|
Niemand gelooft me he'
Vast ergens in het buitenland ja Jij hebt hebt het goed!
|
|
|
skyhigh as a
|
laatst op mirns in mn boardshort een paar rakjes en loopies goed te doen
|
|
|
Molliebollie
|
kinky! ik weet voldoende! Een beetje schaatser kan wel wat kou verdragen toch?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
jep! in het verleden genoeg kou getrotseerd =) gelukkig mee gestopt.. stort me nu op t kite! :=)
|
|
|
Kitemaster
|
de magische 10 graden grens is gehaald........
|
|
|
VincentC
|
Ik stond op Enkhuizen te twijfelen om een boardshort sessie te houden...
|
|
|