KappuhH
|
Welkom! Hier ga je geen spijt van krijgen... Maar je bent natuurlijk wel het pisnichtje van de club met je Astro
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
toen ik nog windsurfte
Ga je mond spoelen Foeiknaap, niet vloeken hier op Kitehigh
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
super prijsie 240 € tuurlijk kan je wat lenen richard neem genoeg mee om te overleven op texel
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Daarvoor ging ik ook voor de astra PISGEMAK En straks komt ie er achter dat je met een droogpak nauwelijks hoeft te pissen Toch maar omgegaan slappeling, ik hoor het je nog zeggen, tis niks voor mij ik blijf lekker met me O'neil is ook lekker warm.. bla bla bla
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben helegaaaar gebrainwafed door deze site Je mot wat he En die rits voor heeft me doen besluiten om het te doen. Zit wel met en PSYCO 2 pak van o NEIL ???
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
die psycho 2 gewoon vanaf juni /t/m augustus gebruiken Daar heb ik de RIBGURL al voor wat een toestand allegaar, weet mijn god niet meer wat ik mot aantrekken zodirect
|
|
|
Teigetje
|
En dat allemaal door die trendsetter die er al drie jaar in rondkite........... hoe heet ie ook alweer
|
|
|
|
Teigetje
|
waist size is 1.15 cm> my lengte is 1.93 cm en weight 100 kilo > chest 1.18 cm Zijn dat de ideale maten om te blijven drijven ghe ghe kon het niet laten
|
|
|
|
|
[Pepper]
|
Daar heb ik de RIBGURL al voor wat een toestand allegaar, weet mijn god niet meer wat ik mot aantrekken zodirect Pffff, je lijkt m'n vriendin wel! Buiten dat: strakke aankoop voor €240,-. Ga je veel plezier van hebben! En zoals al vaker gezegd: prima zaakie, dat wetsuitoutlet!
|
|
|
|
[Pepper]
|
Gaat vaak wel wat sneller dan 5 dagen. Had het pak in het weekend besteld en op woensdag binnen. Als het goed is heb je een track & trace nummer gekregen waarmee je de zending kunt volgen.
|
|
|
Benjooh
|
Heb mn pakkie ook binnen! Enforcer 2008, maatje L. Komende week volgt de rest
|
|
|
Morres
|
ahahha, en nu wordt het weer warmer, ik hou het bij mn regenjasje, stoom ik uit mn pak
|
|
|
Haring High Richardt
|
ahahha, en nu wordt het weer warmer Pak bederft niet bij warmer weer
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ahahha, en nu wordt het weer warmer Pak bederft niet bij warmer weer Wanneer er weer zonder schoentjes gevaren kan worden dan trek ik pas mijn wetsuite weer aan. Ik denk begin april
|
|
|
Benjooh
|
ahahha, en nu wordt het weer warmer, ik hou het bij mn regenjasje, stoom ik uit mn pak Gelukkig gaat die een paar jaartjes mee! Heb hm toch vooral voor de lange termijn gekocht boven de +- 10 graden trek ik trouwens gewoon weer lekker m'n wetsuit aan!
|
|
|
Haring High Richardt
|
boven de +- 10 graden trek ik trouwens gewoon weer lekker m'n wetsuit aan! En Zo Is Dat !!!!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
boven de +- 10 graden trek ik trouwens gewoon weer lekker m'n wetsuit aan! En Zo Is Dat !!!! Nou idd, ik ook, maar voorlopig nog wel ff met de gul denk ik
|
|
|