|
|
magic ed
Geen avatar
|
Na twee seizoenen is je pak toch aan vervanging toe, dus ik zie het probleem van bescherming niet zo.
Cool of niet cool? Grow up!
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Je pak insmeren met pindakaas of de slijtagegevoelige plekken schijnt fantastisch te werken. Ik ga er de eerstvolgende sessie mee beginnen. Je bent toch zuinig op je spullen.....
|
|
|
Wouter
|
Ach waar ieder zich prettig bij voelt.
Ik heb nooit een short aan over mn full suit A) omdat ik het nut er niet van inzie. B) het is extra natte zooi in je auto C) in de laatste plaats, ik vind het persoonlijk een (beetje) maf uitzien. Naast mn shorty & droogpak heb ik altijd 2 full suits (hekel aan nat pak aantrekken) die ik elke 2 jaar vervang voor een nieuw fris pakkie. Ik doe behalve veel kiten ook nog andere watersporten in die pakkies en mijn wetsuits slijten overal behalve op kont / bovenbenen.
|
|
|
Lude
|
Inderdaad, ik heb altijd mn knieën stuk van pakken, daar helpt zo'n boardshort echt niet tegen (heb er daarom nog nooit eentje gedragen).
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Olten jij mag wel eens een boardshort gaan dragen! Flinke gaten bij je poeperttt
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@Olten jij mag wel eens een boardshort gaan dragen! Flinke gaten bij je poeperttt Dat zie jij dan weer...
|
|
|
denlod
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik heb zo een voor gevoel, dat het een beetje wind stil is in Nederland dat dit soort topics weer worden aangemaakt.
|
|
|
Idefixe
|
Hmmm , de laatste tijd zonder boardshort gevaren: zit nu een grote snee in m'n pak.......
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Waarom uberhaupt een boardshort dragen, met of zonder pak eronder? Ik zeg vanaf nu af aan alleen spedo's toegestaan zoals Joggli het doet... (van Facebook geript...)
|
|
|
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Ik gebruik ook geen short en zit nog wel eens even in de branding om uit te blazen voor een minuutje en heb mijn 'reet' gebied na drie jaar nog even geïnspecteerd: helemaal niets aan te zien.
|
|
|
Idefixe
|
Daarbij is er wel een verschil of je het merendeel op zee ( zandstrand) of op binnenwater ( veel stenen en troep ) vaart....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Waarom uberhaupt een boardshort dragen, met of zonder pak eronder? Ik zeg vanaf nu af aan alleen spedo's toegestaan zoals Joggli het doet... (van Facebook geript...)
precies - het is maar klein verschil tussen lycra en spandex! Leuk om te zien wat er allemaal bij gehaald wordt om toch maar het uniform te dragen. Voel een zekere bevrijding indalen...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Een shorty over een fullsuit vind ik er ook niet altijd goed uitzien. Heb zelf zo'n tien jaar trug deze gekocht van Brunotti van een materiaal dat (zo goed als) onverslijtbaar is. Met deze broek blijft je pak zeker heel ook na een sessie door de schelpen
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Je draagt toch ook geen overall over een duur kostuum om hem te beschermen?
Ooit weleens een kiteloop gemaakt tijdens een etentje in een duur restaurant? of jij moet steeds van je stoel vallen. vorige week heb ik ook mijn short gescheurt, wellicht heeft het mijn 5/3 beschermd, die was niet kapot. dus ik blijf het gewoon dragen. of het nu lelijk is of niet, wtf.
|
|
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
whaha maar wat is er met die rechter dan? die heeft en een bikini en een boardshort? dat is wel heul verwarrend hoor
|
|
|