Pppooee was zo gaar van zondag!! Maar het Was wel lekker! Veel jumpies geoefend. (naish bolt, zwart wit blauw die gast die continu op z'n bek ging en door de lucht vloog zonder board op playa) haha!
Misschien dat ik vanavond nog even ga maar moet ik eerst mijn spullen nog ff thuis halen!
Ben vorige week in Hurghada geweest. Heerlijk kunnen kiten in heerlijk warm water. Was er trouwens erg rustig. Denk dat veel mensen nog bang zijn voor de onrusten in Egypte.
Baal er nu enorm van dat ik door mijn rug ben gegaan en nu dus het water niet op kan. Lig al 3 dagen plat op de bank te liggen kijken hoe lekker het waait. Wordt helemaal jaloers als ik al die verhalen hier lees over hoe lekker het afgelopen weekend was.
Ps ik wil mijn avatar aanpassen maar op de een of andere manier lukt dat niet. Bij foumprofielinstellingen kies ik foto uploaden en daarna profiel aanpassen maar mijn oude foto blijft maar staan.
Tja, afgestapt van de Fuels. Doet soms nog wel zeer, maar de Ozone's brengen er veel vaar plezier voor terug.
Ik kite idd meestal op scheef. Vooral door de weeks. Ben uit me werk zo op het strand. In het weekend wil ik weer wat meer naar de playa. Daar is het oefenen van trix toch gemakkelijker. Omdat ik een langzame leerling ben en mijn lichaam ook niet altijd doet wat mijn gedachten wil, moet ik op scheef veel zwemmen naar weer een mislukte trix en kan ik de kite weer uit de branding vissen.
En nog steeds 2009! maar t blijft een heerlijke catapult die fuel:-) Was weer gezellig iedereen te zien!
Logisch dat je naar Scheef gaat dan Ik geloof dat Lauw en Elevation de laatste der Fuel Mohikanen zijn
Niet te geloven. Op 2 mei heb ik mijn boardje op vrouwenpolder verloren. Werd ik vandaag gebeld dat iemand vandaag mijn board uit de branding bij Texel heeft gehaald. In 22 dagen heeft het board aardig wat km op zee afgelegd. Maar zo zie je maar weer. Zet altijd je nummer op je board.
Nu nog even kijken wanneer ik naar Texel ga. Er gaat zeker niet iemand uit de omgeving Rotterdam een deze dagen die kant op die wel een kratje bier wil verdienen als die mijn boardje mee terug neemt
Ja ik geloofde mijn oren ook niet. Mijn boardje heeft een flinke downwinder gedaan, Heb inmiddels al een ander boardje gekocht maar mijn oude boardje was echt top. Is een Naish Haze. Dus ik denk dat ik komend weekend maar even op en neer naar Texel rij. Als mijn rug het weer toelaat ga ik daar gelijk even kiten.
Vandaag voor het eerst op Ouddorp geweest, wat een mooie spot is dat zeg en damn van een golven Wel veel water binnen gekregen pfff
Ah, dan was jij het dus toch met die groene Kahoona. Zeker mooie bakken stonden er, na 6uur varen zo moe dat alles begon te mislukken. Golven waren ook nog best vriendelijk vandaag, het kan soms echt 10x moeilijker zijn om er doorheen te komen!