Minor in het buitenland, maar waar?

kermit

Geen avatar

December 28, 2013, 19:21:20
edit2Rapporteer  
Hallo, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik ben afgelopen zomer begonnen met kiten. Ik golfsurf al 17 jaar. Begin volgend schooljaar begint mijn minor. Dit is van september t/m december. Ik wil graag ergens naartoe waar beide sporten goed te beoefenen zijn. In verband met vliegkosten hoeft dit van mij niet super ver te zijn.

Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 December 28, 2013, 19:59:37
edit2Rapporteer  
Portugal
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #2 December 28, 2013, 21:20:12
edit2Rapporteer  
Is het niet handiger om te kijken welke school het beste is ipv te kijken waar je kunt kiten? (hoe tof dat ook is om ernaast te kunnen doen)
kermit

Geen avatar

Antwoord #3 December 28, 2013, 22:28:07
edit2Rapporteer  
Ik heb begrepen dat de passatwinden in die maanden niet waaien. Daarnaast zijn de golven in deze periode erg hoog wat voor mij als beginnend kitesurfer niet ideaal is. Heb je een specifieke spot in gedachten waar dit niet het geval is?
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #4 December 28, 2013, 23:21:46
edit2Rapporteer  
Je hebt altijd nog frontal winds in Portugal, net als in NL, golven zullen de ene dag hoger zijn dan de andere en met je kite kan je gewoon op 1 van de vele lagoons gaan kiten.

Verder is Sardinie misschien wel een optie, beste golven van de middelandse zee en vaak wind in het noorden. Ook lekker warm nog.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.