CHRIZZZZ
|
wel lache... tis alleen niet egt druk
|
|
|
|
Jurrien
|
ik ben online
|
|
|
Erwin
|
er is nooit iemand
|
|
|
Kevin
|
Nu wel !!!
|
|
|
Erwin
|
ik merkte het:p
|
|
|
wantjeweet
Gast
|
wel leuk ideetje, misschien een chat sectie maken op kitehigh?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, ja dat is wel aardig....das soms mischien ook wel makkelijker als de heletijd PB"tjes te gaan sturen naar mekaar....top iedetje......nouw moderators....doe er wat mee.....is wel een flex plannetje.... Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
robin..
|
slecht idee pro iedereen kan zien wat je dan met elkaar bepreekt
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Oke.....maar je kan het dan zo maken dat je het een prive gesprek kan maken...dan is et dus ook privee.....!!!
Greetings...Pro Kiter...
|
|
|
Kevin
|
Ik ben er het mee eens prokiter dus ben voor dus mods/admins doe er wat aan en maak dat riders gedeelte nou eens
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Of eventueel een kanaal op een irc server, is best handig, kan je zoveel met prive praten als je wil etc. wil hier best mee aan werken mocht er intresse zijn...
greets
|
|
|
arjanschip
|
als je wilt gaan prive praten kun je volgens mij beter gewoon gaan msnen
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik maak morgen wel een irc channel aan, moet iedereen ff idelen als ik post en dan kunnen we chatten, prive en algemeen
|
|
|
robin..
|
das wel een goed idee pro
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
voor zo'n chatbox op je site zul je wel een heeele goeie programeur moeten vinden, en dan moet hij het ook ong gratis doen
|
|
|
Rowin
|
voor zo'n chatbox op je site zul je wel een heeele goeie programeur moeten vinden, en dan moet hij het ook ong gratis doen
Jij kon het toch.. waneer komt hij : ?
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
als we gewoon een irc kanaal nemen, en je maakt hier ff een pagina met een manual om op irc te komen lukt het toch ook...
greets
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Jij kon het toch.. waneer komt hij : ? Een IRC channel ja, dat is iets anders dan een chat box op een site IRC is een klein programmatje, dan kun je een channel joinen en met de mensen praten, prive of in een groep. ik maak hem morgen aan en zal ook wel een manual ervoor zoeken anders maak ik um zelf wel
|
|
|
|
Maurits
|
hahah leuk leuk! Maar jah, vind het een btj nutteloos, anders wordt het forum niet echt meer gebruikt. Je moet altijd wachten totdat diegene online is.
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ja dat is een beetje zo, ondertussen stromen de mensen binnen, denk dat irc tog nie gaat werken (ben nog steeds de enige) maarja niet geschoten altijd mis
|
|
|
silviav
|
als ik er op ben( zow als nu) is er voor de rest ook niemand:S:S wel jmmr zou best lollig kunnen zijn!
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
als je op IRC bedoelde, dat klopt, ik denk dat irc nie gaat werken teveel moeite
|
|
|