Damn,, lekker timing om erachter te komen. Als ik zo kijk is het een gemiddelde 10 knopen? Oftewel een aardig grote kite erbij kopen ofzo? Naja met 22 graden op een mooie plek en aardig wat wind, moet het wel te doen zijn toch?
Op de dagen dat het niet waait lekker een uitstapje maken naar het golfsurfen. I.t.t. de wind hebben ze daar op die eilanden in de winter wel een zieke swell.
Tja ik denk dat je niet teveel moet verwachten. Het is, zoals de statistieken zeggen, niet de beste maar één van de mindere maanden. Het zal hopen worden.. Mijn ervaring in November is 2 op 7.
« Laatste verandering: Oktober 21, 2008, 20:33:59 door SurfboY »
Wind is idd dan een beetje afwachten maar je hebt best een redelijke kans dat hij in de middag even aanzet... Golfsurfen kan echter altijd! Is ook niet mijn grootste hobby maar ach liggen bakken, over mooie vrouwen praten en dat liggend op je plank is ook zo slecht nog niet...
Sluit me daarom ook gewoon bij jullie aan en zit er van 30 november tot 12 december!! Je moet iets doen met je vrije dagen zeg ik maar.... Waar zitten jullie in corralejo? Mocht je nog geen appartement hebben geboekt dan heb ik nog wel een aanrader voor je...
Was hem idd niet... Zit zelf in Playa Plark club te Corralejo!! Is cheap (15 E pppn) en dan heb je een appartement met keuken etc. Je kunt het nog goedkoper doen door een studio te pakken.Misschien tot op het water of in de kroeg..
wij zitten idd nog goedkoper..... 11 euri pp per nacht! voor een appartement
tot dan waarschijnlijk, oja, wij vliegen met een Naish raven 2007, blauw/groen (IKzelf) (12m2), naish boxer 2006 (14m2), naish boxer 2006 (12m2) en Naish boxer SLE (15m2)
Met een 15m SLE moet je toch wel kunnen vliegen daar!
Maar inderdaad de swell schijnt echt Ziek te zijn rond die periodes.. golven kom om de 18sec ofzo.. dikke tubes.. een vriend van mij vlieg eind nov. speciaal naar fuerte om te surfen.. dus dan zou ik dat zeker gaan doen voorbereidend op sicke wave sessies met je kite
ik ben er op het moment, maar de temperatuur is top waarschijnlijk is donderdag de dag om te kiten 16kn, de rest is klote deze week 10 a 12 kn heb namelijk een 11m best yagra als grootste maat, misschien maar een13m huren om toch effe te cruisen. maar ik ga de winter met een bruine gloed tegemoet