(dit is overigens een mislukte met een te kleine rocker, dus ik moet nog zien of het wat is...)
Hey Rudo, Aan de schaduw te zien valt die rocker wel mee Maar wat een concaaf!! Het blijven mooie boardjes....(zeker het (na-) bouwen waard )
De midline rocker is wel erg recht hoor, de outline icm die concaaf doen je viueel neppen. Er waren klachten dat ie ging duiken dus ik moet nog zien hoe het gaat. mss morgen Schellywood...
Vandaag bij Van den Berg besteld ...3x Ozone Edge (7-9-11 mtr) heb er lang over moeten denken ,maar toch maar van Best Nemesis overgestapt naar Ozone Edge ... Heb helaas de kites nog niet kunnen testen ...maar ik heb veel reviews gelezen en daar werden alleen maar positieve verhalen over deze kite vermeld .. Ik moet er nog wel enkele weken op wachten ..
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.