Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
. En voor ik iets koop wil ik het wel proberen.
Is ook mijn mening,maar na het lezen en bekijken van filmpies en berichten toch overgegaan tot aankoop van de nitro een maandje geleden en ben helemaal tevreden,precies wat ik zocht in een kite Waar vaar je meestal? Dan zou ik hem wel eens even willen proberen als dat mag.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Peter (@Laurens) en ik zitten meestal in Noord-Holland op de verschillende spots. Schellinkhout, Wijk, IJmuiden enz. Testen kan altijd.
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk,Ijmuiden of Schell.geen probleem trouwens als je hem wil testen
|
|
|
feddomw
Gast
|
Laat de kou maar komen astrootje is besteld
Waar besteld?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ah oke ik zit meestal in Zuid-Holland of Zeeland. Maar dat maakt niet uit. Kom daar vast wel iemand tegen die ze ook varen. En ik wil binnenkort toch ook maar weer een naar het noorden gaan.
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
@ eagle-jan heb hem via de verzekering aangezien ik ook wat operaties aan de knie heb gehad (meniscus is bij mij ook verleden tijd ondertussen) je kan ze ook zelf bestellen voor het kleine bedrag van slechts 900 euro (de vent waar die van mij aangemeten word had het alleen over 1200 tot 1400 euro) via de webshop. kijk even op deze site, daar zit ook knopje "buy now" en kom je op de webshop. ik zou alleen even contact zoeken met een leverancier in nederland aangezien hij echt aangemeten word (ik moet zelfs me wetsuit aan met aanmeten). http://www.ctikneebraces.co.ukgroet, Robert
|
|
|
TIASOF
|
Willen jullie er als de kersverse wereldkampioen uitzien met je brace...? denk dat er in mijn geval HEEEEEL veel meer nodig is dan alleen een brace
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
thanx for the info... btw zorg of sportverz? das bout over dat wetsuite aan met aanmeten... dan zou ik er 3 nodig moeten hebben... een zonder pak, een voor de 5.5 semidry en een voor de 4/3 overknee,... ook toe aan een kunst kine?...
|
|
|
TIASOF
|
zorgverzekering, en ik zit met hetzelfde probleem 5/3 pak, geen pak (zomers en voor het snowboarden) nou zal mijn pak vast niet het eeuwige leven hebben dus als het allemaal niet goed zit zonder pak dan knip ik straks wel een neopreen knie stuk uit dit pak en de kunstknie zal wel even duren aangezien ik 36 ben en dus nog niet oud genoeg ben om mee te mogen doen aan de ronde kunstknie.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zorgverzekering, en ik zit met hetzelfde probleem 5/3 pak, geen pak (zomers en voor het snowboarden) nou zal mijn pak vast niet het eeuwige leven hebben dus als het allemaal niet goed zit zonder pak dan knip ik straks wel een neopreen knie stuk uit dit pak en de kunstknie zal wel even duren aangezien ik 36 ben en dus nog niet oud genoeg ben om mee te mogen doen aan de ronde kunstknie. Ok check! Over pakken verknippen ja is een idee... Maar zouden YZ en KL ook meerdere braces hebben voor de verschillende pakken die ze dragen? En wat die kunst knie aan gaat... Same shit different knee... Gewoon doorgaan met knallen.
|
|
|
TIASOF
|
ik denk dat de heren YZ en KL ook niet meerdere braces hebben... zag laatst keer een FB bericht van KL langs komen dat ie blij was met de snelle service voor een tijdelijke brace... hieruit maakte ik dan ook maar op dat ie geen reserve in zijn koffer heeft...
ik ga het allemaal mee maken, heb tijdens de vakantie gevaren met een simpele brace (lees stuk elastische stof met plastic versteviging aan de zijkant) van de liddl en ben toen dat beviel ben ik eens gaan vragen bij de verzekering.. nu krijg ik dit apparaat en ben er ook wel van overtuigd dat het werkt! maar ze zullen er vast geen 2 of 3 vergoeden hahaha.... ben dan ook wel benieuwd hoe ze het houden en hoe de garantie eventueel op die dingen is!
en die knie, hoop dat ik het met de brace weer paar jaar volhoud, en anders gaan we knallen met die kunst shit en zien we wel weer hoe lang die heel blijft hehehe
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Wetsuit was echt aan vervanging toe. Aangezien de Psycho 2 me altijd ZEER goed is bevallen gewoon direct een nieuwe besteld. Model 2010/2011 voor 216 pound.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Waar besteld Lauw?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
via ebay.co.uk :-) ja en natuurlijk gewoon 'new, with tags' ;-)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wetsuit was echt aan vervanging toe. Aangezien de Psycho 2 me altijd ZEER goed is bevallen gewoon direct een nieuwe besteld. Model 2010/2011 voor 216 pound. Mijn Psycho is ook hard aan vervanging toe...maar ben er minder tevreden over als jij Lauw! Kwaliteit is echt minder geworden + het blijft een golfsurfpak met de ellende dus dat je pijpen snel vollopen bij chop/spray Twijfel zelf tussen een NPX of Ion. Aan de andere kant, 216,- pond (+/- €250,-) is niet veel...
|
|
|
KappuhH
|
Aan de andere kant, €216,- is niet veel... Lezen michiel... 216 pond Een Animal pakje wellicht ook een optie? Schijnt erg goed te zijn en nu ook in NL te krijgen...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ga binnenkort ook een nieuw wetsuit halen, ga in ieder geval de Oneill's, NPX en Ion's passen.
En dan een beetje afdingen dan zit ik hier in Nederland niet veel boven de prijs van UK. Tenminste dat hoop ik....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En dan een beetje afdingen dan zit ik hier in Nederland niet veel boven de prijs van UK. Tenminste dat hoop ik.... hmmm, €250,- voor een Spycho II hier in NL....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Nee 250 euro hoeft ook niet, de prijs mag er best wat boven zitten. Ik heb ook geen zin in de rondslomp als er wat is met het wetsuit. En ik wil uiteraard het nieuwste model.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@marc_87, dan moeten er nog wat oude voorraad liggen en net je maat erbij zitten. Op een nieuwe psycho gaan ze niet van 369 euro naar 275 euro..
@michiel, dat van die pijpen is inderdaad irritant. Ondertussen is dit pak ook weer verder ontwikkelt, dus ben benieuwd of het al beter is. Ik ben heel tevreden over de warmte en pasvorm, en dat telt uiteindelijk.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Is er een reden dat niemand met de Windfreak's of iets dergelijks vaart? Ik vraag het omdat de windsurf pakken natuurlijk bij uitstek geschikt zouden zijn voor kiten.
De windfreak heeft die gladde coating zodat al het water er af loopt en omdat wij kiters net zoals windsurfers meer last hebben van windchill dan surfers. Zij liggen heel veel in het water, wij staan er ook nog eens op in de wind...
Elke keer kijk ik bij O'neill en denk toch "zal ik het een keer kopen"?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@marc_87, dan moeten er nog wat oude voorraad liggen en net je maat erbij zitten. Op een nieuwe psycho gaan ze niet van 369 euro naar 275 euro..
Ik ben ook tevreden met een prijs rond de 300 euro als ik dan het nieuwste pak heb. Is zo'n 5/3 trouwens ook warm genoeg voor de winter? Want ik zit ook nog te twijfelen over een droogpak namelijk.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik heb vele seizoenen er meer in de winter gevaren! Moet wel zeggen dat ik niet onder de 5 graden het water op ga, er zijn wat mij betreft grenzen ;-)
|
|
|