SerG
Gast
|
ook getekend..................
idee misschien om het hoger op aan te pakken, aantal tips;
1. via een raadsbesluit van de gemeente kan je de boel weer open krijgen, zorg alleen voor een meerderheid in de raad. 2. kijk na of de doorgang/weg/opnbaarheid in de wegelegger (zie art.49 en 30 wegenwet) van de gemeente staat aan gegeven als een openbare weg. 3. als het een openbare weg is kan en mag de gemeente deze doorgang niet afsluiten, dit kan alleen als de raad beslist voor afsluiting (niet B&W) 4. als de weg eigendom is van een dijk beheerder, particulier of andere instansie betekend nog niet dat zij de weg mogen afsluiten, voor al niet als er een openbaarheid oprust.
succes SerG
|
|
|
Joost
|
Done
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zo ook even ingevuld nu open dat ding heb al 2 paar schoenen versleten van dat heen en weer gewandel met de gear in de armen
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Ik vind het een zeer goede actie echter die gesponsorde reclames erbij maken mij sceptisch. Het gaat toch om zoveel mogelijk namen? Dit lijkt meer op een verkapte manier om mensen op banners te laten klikken. jammer hoor want dat strand moet gewoon weer open
Echt bullshit, Socaa is al sinds de sluiting van het autostrand bezig met actie voeren!
|
|
|
Socaa
Gast
|
Huppakee! 300 al! Morgenmiddag houden we flinke actie op t strand..
|
|
|
Rutger II
|
Ook gedaan, en Soca is een Held(in)
|
|
|
Socaa
Gast
|
Ook gedaan, en Soca is een Held(in)
(heldin) Dank je Banaan!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Tja!! Blijft een druppel op een gloeiende plaat ben ik bang voor mensen. (huilen_kitesmiley) Maarje niet geschoten is altijd mis. Wie niet waagt die niet wint, wie niet wipt krijgt geen kind
|
|
|
Socaa
Gast
|
Henk Dekker 15-10-05 20:45:11 Autos behoren op de snelweg , achter elkaar in de file. Daar koop je ze tenslotte voor!! Waar ze beslist niet horen is op het strand!!! Opzouten dus met die dingen, loop die honderd meter maar. Heeft overigens niets met natuurbehoud te maken. Op de snelweg mag je ook niet wandelen of fietsen. Henk Lubbe 15-10-05 18:56:31 Hallo, Ik ben een zeer extremistisch milieuactivist en ben tevens tegen strandplezier. Strandplezier is in de jaren ? van de vorige eeuw in het leven geroepen door de kapitalisten, zionisten en vrijmetselaars om het volk mee te krijgen in het kapitalistische complot. Daarom ben ik zeer blij dat dit strand dicht is, en zal er alles aan doen om van dit strand een gesloten natuurgebied te maken. help we hebben last van milieuactivisten.. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
xray
|
Tja als je dit soort teksten uitkraamt dan kun je toch niet serieus genomen worden!
|
|
|
Rutger II
|
Haha ik zou bijna zeggen dat ze een geintje maken....
|
|
|
Socaa
Gast
|
ja dat lijkt me wel.. dit kan toch niet gemeend zijn (grinnik_kitesmiley) anders zijn ze nog getikter dan volkert.. hahaha
|
|
|
WaZuP
|
yep ook ff getekent en ook voor mijn ma en pa en mijn opa (hoeft ie niet meer zo ver te lopen ) Thanks socaa voor alle moeite die je blijft doen
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Done, ook namens mijn familie
|
|
|
SerG
Gast
|
zeker een paar TBS-ers die 2................... oppakken vastzetten
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Bah wat een trieste mensen lopen er toch rond op deze planeet. Ik vind dat dit soort mensen onder dwang antidepressiefa moeten slikken want anders zijn ze een gevaar voor de samenleving.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Tja!! Blijft een druppel op een gloeiende plaat ben ik bang voor mensen. (huilen_kitesmiley) Maarje niet geschoten is altijd mis. Wie niet waagt die niet wint, wie niet wipt krijgt geen kind Dimitri!!!!!!!!!Dat had je mij wel eens eerder mogen vertellen over dat wippen!!! Ik zit nu mooi opgescheept met 2 kinderen!!
|
|
|
Jappy
|
Gedaan!!!
|
|
|
DENNS
|
anders kunne ze het autostrand ook wle een andere naam geven (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
echt inbesielen hoor, tegen strandplezier. Hhahahahhaa, als die op het strand komt begraven we ze!
|
|
|
|
wouterb
|
astu... alle beetjes helpen!
|
|
|
|
SpeedyG
Geen avatar
|
Als er iets in dit land behouden moet blijven (of eigenlijk moet terugkomen) is het wel HET AUTOSTRAND. Getekend.
|
|
|