Rutger II
|
Was echt een meesteractie, wat een beulen zeg damn!!!!!!!
|
|
|
VF
Gast
|
Ik heb het ook gezien vanaf autoplaya.. was echt super gezicht en hard geluid!! Ze draaiden op hun zijkant precies over het vogelgebied..:S Ze vlogen maar paar honderd meter hoog schat ik zo.. Wat een gekke shit! Ze hebben met ze 2en meer herrie gemaakt dan alle auto's bijelkaar daar ooit gemaakt hebben..
|
|
|
JW
|
hing net lekker in de lucht te zweven, in stilte, en toen idd wat een geluid, leek wel of ze door mijn kite heen vlogen
|
|
|
drifter
|
echt zwaar machtig, supercool
haha ja die kiters op het water zullen wel gedacht hebben ja......
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
ja idd zeg, ik schrok me wild. Maar wel een heel gaaf gezicht twee van die jets laag over het water heen.
|
|
|
Thetheo
Geen avatar
|
in Ijmuiden heb ik ze ook gezien.....lijkt me een leuke baan, beetje langs de nlse kust scheuren :-) erg milieuvriendelijk is het niet inderdaad
|
|
|
drifter
|
Zag laatst ook een boeing vliegen onder begleiding van 15 F16's, afscheidsfeestje van een of andere belangrijke meneer.
|
|
|
Steven
|
hehe, is idd wel mooi gezicht plus geluid.. op lauwersmeer vlliegen ze aardig vaak over.. maar blijft vreemd.. zo laag zo snel! mooi beroep!
|
|
|
brainwave
Geen avatar
|
ik schrok me de k*lere ze kwamen uit het niets en vlogen voor mijn gevoel gevaarlijk laag!
|
|
|
KiteKoe®t
|
ik schrok me de k*lere ze kwamen uit het niets en vlogen voor mijn gevoel gevaarlijk laag!
Was toch al snel een metertje of 100 hoog hoor..
|
|
|
Pjoeloe
|
was zeker wel een imposant gezicht. Maar snap het dan weer niet dat dat dan weer wel mag maar
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Gok zo maar dat het één van de piloten en (fanatieke) kiters zijn van de luchtbasis bij Bergen op Zoom. Best cool om tijdens een vlucht je geliefde sport vanuit de lucht te bekijken.
Of had iemand een verzoek gedaan voor wat extra (straal)wind??
|
|
|
justkitehigh
|
wijk aan zee effe strandhuis afbouwe boem ineens 2 jetfighters en egt teringlaag schrok me de pleuris volgens mij waren ze besig met dogfight
|
|
|
Aurel
|
was ook effe schrikken op de slufter
|
|
|
Emiel
|
was zeker wel gaaf, ding voor onze neus op zn zij draaien echt beulen die gasten joh!
|
|
|
kiterxx
Gast
|
het was inderdaad een kiter, kon die dag helaas niet op het water staan maar, vanuit de lucht zag het er ook goed uit mannen!
cheers
|
|
|
drifter
|
''kon die dag helaas niet op het water staan, moest die dag straaljager vliegen.''
|
|
|