plaaggeest
|
haha en maar klikken jongens kom op! op voor de 100%:
|
|
|
Marc de Munnik
|
100% zullen we nooit halen, Mischien . 99,9%
|
|
|
MrRippey
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 4% Ja 96% We verliezen procenten kom op lekker klikken!!!!
|
|
|
Frits
|
100% zullen we nooit halen, Mischien . 99,9%
Afgerond moet het lukken
|
|
|
Socje
Gast
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 3% Ja 97%
ook mijn ip is geblokkeerd haha
|
|
|
Tom
|
whe bij mij stond er net echt 98 tegen 4 vage shit
|
|
|
TtHoM@s
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Uw IP adres is geblokkeerd uitslag | archief
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 4% Ja 96%
maar ik hem me plicht gedaan ;-)
|
|
|
ErikB
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 6% Ja 94%
Ip adres geblokkeerd shit balen we verliezen procenten hahahahaha.
|
|
|
Socje
Gast
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 8% Ja 92%
daaaaaaaamn voor degenen die geen ip ban hebben.. klikken!!!
|
|
|
Otto
|
Shit, ook een ip-ban aan m'n broek hangen, iedereen ook ff op school klikken ofop werk..........
|
|
|
|
Otto
|
Maar dat betekent ook dat de "groene rakker" lkkr geband worden bij een teveel aantal klikken, nu maar hopen dat er meer kiters zijn dan vogelspottertjes
|
|
|
Airjan
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 7% Ja 93%
Ben alle computers op het werk maar even langs gelopen en nu in huis ook nog maar even mijn steentje bijgedragen. Betekent niet dat ik niet om de vogels geef, maar of je nu met de auto tot het strand kunt rijden of niet maakt voor hen waarschijnlijk weinig uit. Denk dat ze meer last hebben van straaljagers die op 100 meter hoogte overscheren.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik heb al minimaal 25 keer gestemd nu en nog steeds geen IP block. Gaat goed dus zo.
|
|
|
plaaggeest
|
hahahah ik heb me ookal helemaal ziek gestempt gaat de goede kant op dudes!
|
|
|
jeroen90
Gast
|
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's. Nee 7% Ja 93%
|
|
|
La Flauwurhman
|
Ik heb hier drie verschillende browsers dus ook maar drie keer gestemd
|
|
|
|
|
Otto
|
Is dat niet dat je kan surfen zonder dat er cookies en IP-bans op je pc gezet kunnen worden?
|
|
|
Frits
|
Dan surf je via een ander ip adres.
Bij firefox: Tools >> Options >> General >> Connection settings >> manual proxy configuration en daar moet je dan het gevonden ip invullen en de juiste poort
|
|
|
Frits
|
Maar aangezien de poll overduidelijk aangeeft dat het strand open moet voor auto's lijkt mij de actie geslaagd
|
|
|
plaaggeest
|
Ja: 90% Nee: 10% Net nog even als een dolle staan stemmen!
|
|
|
SpeedyG
Geen avatar
|
De einduitslag is bekend, staat inmiddels in het archief bij rijnmond.nl
Het strand in Oostvoorne moet weer toegankelijk worden gemaakt voor auto's
91% Voor en slechts 9% tegen.
De grootste overwinning van alle polls tot nu toe!
|
|
|