JW
|
2 weken geleden donateur geworden , krijg je ook nog een mooi boek thuis gestuurd
|
|
|
SpeedyG
Geen avatar
|
Ik ben ook "Redder aan de wal". (donateur) Lijkt mij voor alle kite-surfers die regelmatig voor de kust varen een hele goede investering. Ze staan altijd paraat, zoals op de drukste dag ooit op de slufter.
|
|
|
peterb
|
Ik heb me net aangemeld!!
|
|
|
Rudolf
|
Ik ook! Als ik zie dat ik voor die 15 euro nog geen depowertouwtje kan kopen doe ik niet moeilijk! Respect voor die gasten.
|
|
|
Marin
|
Mijn ouders waren al lid... Wij gaan met grote regelmaat naar de waddeneilanden, en op Terschelling kon/kun je altijd op woensdag meevaren in het hoog seizoen. Wij zijn toen Redder aan de wal geworden!
Inmiddels woon ik niet meer in het noorden, maar zit in Venlo op kamers.
Heb mezelf nu ook aangemeld! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Yep ben ook donateur! Ik zou mij rot schamen als ik gered zou moeten worden en niet lid zou zijn. Die gasten hebben al flink wat mensenlevens gered, repect!
|
|
|
Ondabeach
|
Ben ook al een paar jaar lid.. gewoon ff doen. Als je de reddings verslagen leest dan zie je dat het vaak om zeilers of motorkruizer gaat.
Actie ten behoeve van: 2004 Kajuitzeiljacht- 549 Motorkruiser 136 Overig 130 Windsurfer/kitesurfer 127 Visserij 95 Sportvisboot 70 Open catamaran 60 Open zeilboot 60 Zoekactie n.a.v. noodsignaal 58 Charterschepen 55 Zoekactie 52 Open motorboot 49 Zwemmer 39 Koopvaardij 24 Loos alarm 20 Zoekactie n.a.v. vermist persoon 20 Binnenvaart 16 Dieren 9 Bergen stoffelijk overschot 8 Kajuitcatamaran 8 Kano 7 Baggerschepen 5 Veerboot 5 Wadloper(s) 5 Duiker 2 Marinevaartuig 1 Sleepvaart/Berging 1 Totaal 1611
Het blijven er altijd te veel maar dat is met elke reddings actie, ook op het vaste land.
|
|
|
litewave
|
hiero!! half bazaki is lid, en dat boek is retevet
|
|
|
sanne
|
klopt litewave; ik ook
|
|
|
jelle192
|
Ik vind inderdaad dat iedere kiter zowel lid van de NKV en donateur (redder aan wal) moet zijn.
Ik was beide al, maar omdat ik zowel kiter als zeiler ben, heb ik per vandaag mn donatiebedrag verdubbeld.
Goeie aktie Peterb
|
|
|
kentyman
|
ik ben ook "redder aan wal", de reddingbrigade rules!
|
|
|
|
toen ik begon met kiten ben ik gelijk lid van NKV en KNRM geworden!
|
|
|
peterb
|
Tja op de totale kosten van het kiten, vallen de kosten voor het redden van je leven nog wel mee (15 euries per jaar). Ik hoop dat iedereen daar eens aan denkt.
|
|
|
reinout
|
jo ben ook lid
|
|
|
|
Olaf Pasker
|
misschien een idee voor alle kiters
|
|
|
|
Harm
|
ik al 2 jaar die gasten zijn TOP en het boek is VET!!!
|
|
|
Marc de Munnik
|
Nog niet, Maar van de week mijzelf even aanmelden!
|
|
|
Fe®®y
|
meteen ff gedaan (waarom wachten tot van de week)
|
|
|
joop
|
Goed topic!
Ik dacht er al een tijdje over maar vandaag ook maar eens aangemeld.
Toch wel een fijn gevoel dat de KNRM er is als je op zee aan het kiten ben.
Groet Joop
|
|
|
Wimt
|
Eigenlijk zou de kitesurfvereniging, waar ik lid van ben, en ik denk iedere kiter, er bij het aanmeldings-formulier voor lidmaatschap, een hokje vrij moeten maken om ook automatisch lid te worden van de KNRM.
Misschien een topic voor de vereniging de volgende keer? I wel actueel gezien de moietv-serie hierover.
En misschien meteen onder de aandacht brengen om in ieder geval op je board je telefoonnummer te noteren, anders zoekt de vereniging naar eigen zeggen te vaak voor niks. Heb hierover Brunotti aangeschreven, om een mooie 3D-sticker te maken, met na opgave door jou van jouw telefoonnr, jouw telefoonnummer en natuurlijk ` Brunotti` erop te zetten (loopt deze zin nog goed?).
|
|
|
|