VincentC
|
Kan je mij een link sturen waar je die kites kan bestellen ofzo, kan ik kijken of ik wijzer word uit de kwaliteit
Ziet er opzich goed uit, hoe ben jij aan de prijzen gekomen
|
|
|
Maurits
|
Enigste wat ik kan googlen is enige topics over vrijwel bijna dezelde vragen. http://www.tekkykites.comHmmmm,. Ik weet niet op jullie ook van snowboarden op het water houden, maar deze gooz iig wel!
|
|
|
3rikj3
Gast
|
eeY, 2/3 Dagen geleden vloog iemand ermee in Scheveningen! Ik dacht ook al wat een raar merk, maar de kwaliteit was volgens mij wel goed..!! Greetz, 3rikj3..!!
|
|
|
Geronimo79
|
Dat klinkt erg interessant, erg slecht zullen ze wel niet zijn. Voor 300 euro zowieso de moeite waard, is dat trouwens met bar? Bedoel ik als beginner... merk je het toch niet denk ik. Waar kan je ze krijgen?
|
|
|
|
3rikj3
Gast
|
eeY,
Ik klikte net op contact, en ik zie dat ze in China zitten volgens mij. Zijn dit niet gewoon die China kites?
Greetz, 3rikj3(kitehigh_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
ze zitten idd in china
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Inderdaad, aan de foto's kan je al zien dat het china kites van Chen zijn. Superslecht zullen ze niet zijn hoor, zijn ontwikkelingen staan ook zeker niet stil.
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Dan zal het wel redelijk te doen zijn. In china is echt bijna alles zo goedkoop Hou je niet voor mogelijk.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Dus ik kan daar beter een kite bestellen dan voor 350 een 2ehands kite tekopen?
|
|
|
DaRipper
|
De meeste merken laten hun spullen in China maken, lekker cheapo.
|
|
|
Passie
|
niet doen erik.. Gewoon hier een kite kopen van een goedm erk. pas kopen, na testen. en na revieuws lezen ..
|
|
|
Jorro
Geen avatar
|
Gewoon doen, waar denk je dat die chinezen zelf mee kiten dan? Echt niet met die dure westerse merken. Ik heb nog nooit een reclame voor dit merk gezien dus daar hoef je dan in iedergeval niet aan te betalen
|
|
|
Geronimo79
|
Is er misschien iemand die zo'n kite heeft? Of die de mogelijkheid heeft zo'n ding te testen. Vind et voor 300 (met bar geloof ik) wel een hele goede optie.
|
|
|
DENNS
|
ja ziet er opzich goed uit maarjah je moet ze bestellen vanuit china idd eerst maar w8 tot iemand ze getest heeft in nl (jeroen90 waren dat niet die kites die in rosas waren?)
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Oke, ik zal wachten ben wel benieuwd.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jeroen90
Gast
|
nee het zijn niet de kites uit rosas dat dacht ik eerst ook maar dit zijn andere
|
|
|
boeki
Logs: 0 | 18 uur
|
Da's niet duur, maar uit China, wat zijn de shipping costs
Via via kun je ze direct OEM uit china halen, de kosten zijn dan nog lager,
incl lijnen en bar, wat zou je minimale prijs zijn om een merkloze kite te kopen?
zit zelf te denken om ze te importeren, maar moet natuurlijk wel wat opleveren en dan vraag je je toch af of er een markt is voor goedkope naamloze kites
|
|
|
Passie
|
KIjk maar naar monkey kites, is ook niks geworden. hoewel 't niet eens zo slecht was.
|
|
|
boeki
|
In principe kun je dus je eigen ontwerp laten maken, als je er maar voldoende afneemt.
moet je natuurlijk zelf wel een fantastisch ontwerp kunnen maken
|
|
|
¦Tim¦
|
whoa maar 300 euro das geen drol dan kan ik me nog zelfs een kite veroorloven:D
|
|
|
boeki
|
weet iemand of dit dus 300 inc of ex bar en lijnen is en inc of ex shipping cost?
|
|
|
VincentC
|
inclusief bar en 27 meter lijnen
|
|
|
boeki
|
schijntje dus, maar die site werkt voor geen meter, waar komen die foto's vandaan?
|
|
|