Coen2000
|
jij moet de vegas kope!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zie er gaaf uit vind alleel de kleuren combo niet zoooo : In de nieuwe kite-boarding.de die eind September in de winkel komt zal de nieuwe freestyle-kites gestest worden... f-one Rival, Torch III, Gaastra Max deze zullen vergeleken worden met de Vegas6
|
|
|
xray
|
Die oranje is volgens mij een proto en heb ik mee gevaren, lijkt niet op de Vegas 07 zoals hij nu zal komen.
|
|
|
VincentC
|
Weet jij dan ook wat het grote verschil zal zijn tussen de Vegas en de Reble? Beide zijn toch uitgerust met 5th, platter profiel, freestyle en hangtime kite en beide super depower?
|
|
|
xray
|
De Rebel is meer een bow in mijn beleving en de Vegas een hybride C. Deze laatste zal naar mijn verwachting gewoon wat directer sturen.
|
|
|
VincentC
|
Dus Vegas 07 is meer geschikt voor wakestyle tricks dan de Rebel?
|
|
|
xray
|
Volgens mij wel....
|
|
|
KiteGolfje
Gast
|
Je moet helmaal niks.
naar de kite test dagen gaan en ervaar het.
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
Volgende week (weekend zaterdag 23 of zondag 24 septembern, als het zaterdag waait zaterdag, als het zondag waait zondag.) grootste north testdag met onderandere north rebel, en waarschijnlijk de nieuwe boards. dit alle vind plaats in katwijk aan zee, vlak bij de witte vuurtoren, ook teamriders zullen aanwezig zijn voor tips en trick.
zie jullie!
ps. slingshot link is er ook!
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
vanzelf sprekend, zal ik binnenkort wat posten over de vegas 07, die er spoedig aan zit te komen
|
|
|
Flag
|
Ralph je vergeet de Nobile boards die waarschijnlijk ook komen...
|
|
|
globe
|
wel wat tekst:
New School / Competition Kite Direct Bar Feel 2 Pump Simplicity Inflatable Tips Excellent De-Power 5th Element Cam Battens
Progressive looks, simplicity and performance come together in the all-new 2007 North Vegas. The Vegas emerges as a dedicated 5 line freestyle kite with precise turning and steady handling for powered new school moves. Direct bar feedback allows you to feel exactly where the kite is for maximum control when unhooking and jumping. 2 Pump simplicity and inflatable wingtips get you on the water fast and packed up easy. Cam battens create an ultra-clean canopy entry and assist with the excellent de-power range. North’s patented 5th Element system provides safety and re-launch.
|
|
|
MakMan
|
hoe kom je aan die info globe kite? en heb je maybe ook meer pictures?
|
|
|
globe
|
hoe kom je aan die info globe kite? en heb je maybe ook meer pictures?
inside information Heb er wel een techsheet van ik heb alleen wat water gemorst over het plaatje. Sorry jongens
|
|
|
MakMan
|
bedankt globe kite! weet je ook wanneer North officieel hiermee uitkomt? nu weten we ook meer over de range van deze nieuwe Vegas. hieronder de tabellen van twee andere North kites voor de vergelijking. Vegas '06: Rebel:
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is dit de nieuwe 2007 bar voor de Vegas en wat zijn de verschillen met de oude bar??
|
|
|
Flag
|
Verschillen met de oude bar zijn.. - Einde van het depower koort zit geen balletje meer aan, maar een lustje - Er zit andere grip op de bar, welke niet meer loslaat.. - De cleat is verbeterd, wat het doorschieten moet voorkomen.. - Er zit een verschuifbare stopper op het depowerkoort, zodat je de depower lengte snel kan veranderen - En er zit een nieuw soort lijnen op de bar, welke tijdens het uitlopen niet meer in elkaar wikkelen, echt top werkt dit..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zijn er ook al kleuren combo's bekend want die groene vind ik een beetje een pis kleur (tong_kitesmiley)
|
|
|
Sake
Gast
|
Zijn er ook al kleuren combo's bekend want die groene vind ik een beetje een pis kleur (tong_kitesmiley)
Tuurlijk niet. Dit is de enige kleur. (tong_kitesmiley)
|
|
|
globe
|
de niet gephotoshopde techsheet
|
|
|
MakMan
|
netjes Kite Aware!
heb je het filmpje van de nieuwe Vegas ook al?
|
|
|
globe
|
Nee helaas niet. Ik hoop wel dat die Vegassen een beetje opschieten, kan ik er mooi mee naar Brasil
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij ziet er onwijs mooi uit Maakt de keuze wel erg moeilijk... Denk dat voor de grote maten toch de Hybride kite de ideale kite is... Moet nu nog de keuze maken tussen Tribel 2007, Torch III en de Vegas7... Natuurlijk is testen het antwoord maar dan moet je er wel de mogelijkheid voor hebben. Ben haast nooit in het weekeinde vrij en woon in de omgeving van Horst.... Ik zit dus nog erg te twijfelen tussen eerder genoemde kites in de maat 16/15m2 (ik weeg 90 kg).. Kan iemand mij een doorslaggevende motivatie geven waarom ik voor 1 van die kites zal moeten kiezen (grinnik_kitesmiley) Dus ff een discussie: Welke kite heeft het grootste de-power range en beste hangtime, -low-end (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
DaPiedro
|
Weet iemand wat die "2 Pump Simplicity" (staat in de pdf) inhoud?
|
|
|