VincentC
|
WTF! Even aantal struts en wat is dat int midden? Latjes ?
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Dat zijn ritsen. Gebruiken ze bij de proto`s om het profiel te kunnen veranderen.
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
Dat zijn ritsen. Gebruiken ze bij de proto`s om het profiel te kunnen veranderen. Het lijken mij eerder verstevigingslatten die het gebrek aan de middelste strut compenseren en er dus voor zorgen dat dit niet ingedrukt wordt bij depoweren, geen ritsen dus.
|
|
|
litewave
|
Lastig opvouwen in je kitebag
|
|
|
Flag
|
Volgens mij is dit helemaal geen proto van de nieuwe rhino.. Is het niet de rebel...? En die ritsen zijn idd om het profiel te kunnen veranderen...
|
|
|
Gj
|
het ziet er niet uit .
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
nou als dat de rhino is dan word het dit jaar de rebel of de fuel voor mij
|
|
|
Roon
|
Lijkt net een groot insect als ie zo plat op het zand ligt.
Maarre, dit is zeker niet de Rebel.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
maar een raar ding. Hij had door wimt ontwikkeld kunnen zijn!
Ben benieuwd hoe hij er echt uit gaat zien.
|
|
|
Joop_XL
|
Sorry maar ik kan het niet laten. Kijk zonder strut in het midden, dat is een nieuwe super ontwikkeling. De lucht stroming is in het midden van de kite toch het grootst, de lucht zorgt ervoor dat de profiel van de kite in dit gebied optimaal is, je hebt er dus geen strut nodig. Tevens is het dynamisch en past het zich aan bij de verchillende AOA (hoek) van de kite. In de wing is dit verschijnsel minder en heb je dus meer struts nodig om daar wel het juiste profiel te krijgen, en stuur snelheid. Dit is een super ontwikkleing ! Of was dit nou het verhaal achter Monkey kites, ik weet het niet meer Ik duik ff onder want nu zal ik wel een lading poep over me heen krijgen (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Dat zijn ritsen. Gebruiken ze bij de proto`s om het profiel te kunnen veranderen. Het lijken mij eerder verstevigingslatten die het gebrek aan de middelste strut compenseren en er dus voor zorgen dat dit niet ingedrukt wordt bij depoweren, geen ritsen dus. WEL RITSEN DUS! (kiss_kitesmiley) Van kiteforum.com; Hi to all NKB kite freaks, I just arrived to my home from the PKRA -Bwin kite competition in Tarifa. I can say it was a very spectacular. There I saw Jaime Herraiz rocking with a prototype of the new Rhino 2007. We had 30 and 35 knots and I think that he was riding a 12 m kite. The Kite looked steady ind the air and the tricks he did where extremly powerful. Check out the photos below me took this afternoon for all those whoe were asking themselfs if NKB will bring a new edition of the legentary Rhino in 2007. YES they will!!!!! Take notice of the 4 zips instead the central strut. : Cheers Gratschy P.s: 3 weeks ago I saw Soufian Hamaini playing with the new Vegas 2007 in Tarifa
|
|
|
|
stefkiter
|
lijkt op die 2de foto erg hard op de rebel...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke het is nog een beetje koffie-dick (grinnik_kitesmiley) kijken ..... MAAR wat gaat het verschil worden tussen de Rebel en de Rhino 2007
|
|
|
WaZuP
|
ik dacht ergens al hele serie nieuwe north kites hebben te gezien
en de rhino 07 leeek veel meer op een high aspect vegas dan op de rebel waar die hier op lijkt
Ik weet het niet meer maar deze kite heeft wel erg veel struts moet ik zeggen kunnen ze gerust 2 weghalen in de tip
|
|
|
oz
|
Yezzzz!!!!!
ik wil meer foto's!! Zijn er misschien teamriders die wat meer pica's hebben?
Lator, OZ.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er goed uit..... Als je naar hun eigen productvergelijk kijkt dan moet de Rhino DE kite van North zijn/worden voor 2007 Ik vind alleen de print een beetje "niets zeggend" : Ik mis de afbeelding van de Rhino (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Sake
Gast
|
Nog eentje dan van kiteforum/flysurf (ben geblesseerd dus ik heb zelfs tijd als het waait )
|
|
|
kelvano
Gast
|
Weet iemand al wat voor prijs deze kite op de markt komt. Ben wel benieuwd betreft prijs verschil van de rebel. David
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De kites zien er uit alsof ze al geproduceerd worden: kleuren logo's erop etc.
Enig idee wanneer deze kites op de markt komen?
|
|
|
|