Trotse Psycho3 10 bezitters.....

Flyingtrunkie

September 19, 2006, 21:08:30
edit2Rapporteer  
Een vraag aan alle trotse Psycho3 10 meter-bezitters:

Welke kite(s) hebben jullie ernaast? Dit in verband met de windrange. Ik vind de kite erg interessant, en ben benieuwd naar jullie ervaringen op windrange-gebied. Is het te doen om deze kite als enige kite te hebben, of komen jullie dan te kort om in de meeste gevallen te kunnen varen (10-28 knopen)?

Thanx
lennart

Antwoord #1 September 19, 2006, 22:27:32
edit2Rapporteer  
hi

ik zelf heb een psychoIII 10 en 6 en weeg 65 kilo ... 10 knp is te doen maar dan wel een groooooot board Wink dus 10 knoop kan niet echt 12 knp wel ... en 28 knp is wel haalbaar maar dan pak ik mijn 6 al wel voor het gemak .. maar ik zou zeggen kom eens langs op een flysurfer testdag deze maand of volgende maand  dan kan je hem testen ... maar als je maar 1 kite wil .... is het zeker te doen !!

Zaterdag 23 en Zondag 24 september van 11:00-17:00 in Deventer (Bolkersweide)
Zaterdag 7 oktober van 11:00-17:00 in Oostvoorne (Autostrand)
Jorro

Geen avatar

Antwoord #2 September 19, 2006, 23:42:45
edit2Rapporteer  
Ik heb de psycho3 10 als enige kite en ben zeer te spreken over de high end, verder haal ik de ondergrens van de windrange niet met mijn board, dan zou ik een grotere moeten kopen. Waar ik zelf moeite mee heb is de relaunch op het water, maar dat moet ik nog ff gaan oefenen. Ik had peter lynn's en die gaat wel makkelijker weer de lucht in. Daarentegen is springen met de psycho3 erg bizar Smiley
lennart

Antwoord #3 September 20, 2006, 00:24:46
edit2Rapporteer  
jorro tip .... met het relaunch
de 2 o-shit handllle's helemaal zo ver al je maak kan trekkken (achter je rug) dan gaat hij wel omhoog en 1tje loslaten ....
Erwin B
Gast
Antwoord #4 September 20, 2006, 01:04:36
edit2Rapporteer  
Ook even de powerstrap aantrekken (blauw)

Groente

Erwin B
Joris

Antwoord #5 September 20, 2006, 03:12:09
edit2Rapporteer  
de 2 o-shit handllle's helemaal zo ver al je maak kan trekkken (achter je rug) dan gaat hij wel omhoog en 1tje loslaten ....

Kan je beter niet met de o shit handles doen. Gewoon de lijn zo ver mogenlijk van je af beetpakken en helemaal naar je toe halen.

Verder heb ik een 10 en een 6, en ik heb tot nu toe bijna altijd met de 10 kunnen varen. Dus als one-kite gebeuren is ie zeer zekers goed.
lennart

Antwoord #6 September 20, 2006, 03:49:02
edit2Rapporteer  

Kan je beter niet met de o shit handles doen. Gewoon de lijn zo ver mogenlijk van je af beetpakken en helemaal naar je toe halen.

Verder heb ik een 10 en een 6, en ik heb tot nu toe bijna altijd met de 10 kunnen varen. Dus als one-kite gebeuren is ie zeer zekers goed.

jah kan ook ... nu ik zo trug denk wil het idd nog wel eens dat je lijn blijft haken ...
maarja ...het is mogelijk op bijde manieren
Joris

Antwoord #7 September 20, 2006, 05:48:12
edit2Rapporteer  
als je o shit gebruikt blijft hij haken, en bovendien moet je hem een halve meter verder doortrekken ("achter je rug")! dus ik win vind ik
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.