rene!
|
moet je kubus even mailen
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
is dat een shop? Zo ja wat is het mail adres dan?
|
|
|
Leroy v. Apeldoorn
|
Dit is de importeur van North, Naish etc.>>www.kubus-sports.nl
|
|
|
litewave
|
Wat moet je in vredesnaam met north-stickers als je niet eens weet wie je moet mailen voor goodies
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Gast ik vroeg niet om gezeik maar gewoon waar ik ze kan krijgen. Als je toch niets nuttigs te posten hebt doe het dan niet. De rest bedankt voor de reacties heb kubus gemaild. En het is voor elkaar .
|
|
|
|
TijN
|
Wat moet je in vredesnaam met north-stickers als je niet eens weet wie je moet mailen voor goodies
nutteloze zak??
|
|
|
Erik de Berik
|
Lieve kite kinderen vrede op aarde ,oogjes dicht en snaveltjes toe
|
|
|
Tom Kite
|
Amen (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Lars7
Gast
|
Litewave ga ff leker anders het forum verzieke niks nsb'er
|
|
|
Lex
|
foutje
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Ik vond het ook al een erg lompe opmerking van litewave. Maargoed de stickers zijn onderweg .
|
|
|
KiteGolfje
Gast
|
Hi,
Gewoon aan de verkoop punten langs gaan. Kubus is importeur en mag alleen aan winkeliers verkopen, direct aan consumenten wil ik wel zien hoe het afloopt.
Ciao,
Cool Kite (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
ik heb ook de stickers van kubus binnen (grinnik_kitesmiley) , plus een team dvd
|
|
|
Bopmorn
Geen avatar
|
ik moet eerlijk bekennen dat ik ook om north stickers heb gevraagd na dit topic (sealedlips_kitesmiley) en ze zijn binnen! gruwlijk, met een dvd!!1 en ik heb niet eens north
|
|
|
KiteGolfje
Gast
|
ik moet eerlijk bekennen dat ik ook om north stickers heb gevraagd na dit topic (sealedlips_kitesmiley) en ze zijn binnen! gruwlijk, met een dvd!!1 en ik heb niet eens north Wat vriendelijk van Kubusport dat ze direct aan consumenten leveren, of het mag???? Jij blij Kubus blij en iedereen blij. Ciao, Cool Kite
|
|
|
Marijn alias Vos
|
ik moet eerlijk bekennen dat ik ook om north stickers heb gevraagd na dit topic (sealedlips_kitesmiley) en ze zijn binnen! gruwlijk, met een dvd!!1 en ik heb niet eens north Wat vriendelijk van Kubusport dat ze direct aan consumenten leveren, of het mag???? Jij blij Kubus blij en iedereen blij. Ciao, Cool Kite Wel als het een gratis promo pakket is, of hebben jullie moeten lappen>?
|
|
|
Lex
|
nope, helemaal voor noppes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
globe @ home
Gast
|
ja.... en uit betrouwbare bron kan ik jullie melden dat Kubus nu echt door de Team DVD's heen is en dat ook de bodem van de stickerdoos in zicht is
|
|
|