Venom en waterstarten in de branding!

Brenkie

Oktober 24, 2006, 05:53:40
edit2Rapporteer  
Ik moet dit gewoon ff melden!
Ik heb de door velen van jullie gevreesde niet herstartbare slaapzak. de PL venom, een 10.
Ik heb hem voor zaterdag pas 3 maal gecrashed, altijd op vlakwater dus hem ook in no-time herstart.
Gewoon een stuurlijn aantrekken en hij gaat.

Zaterdag was ik in het windsurf gedeelte van de slufter, tussen de grote bakken water dus.
Ik heb daar midden in de branding voor een flinke op breken staande golf mijn kite gecrashed..  LE Down (sealedlips_kitesmiley)
Ik moet zeggen, daar werd ik niet vrolijk van en heb ook direct uitgehaakt.
Maar... nog voor ik ook maar aan 1 stuurlijn had getrokken knalde hij voor en tegen de golf alweer de lucht in.  Joepie  Joepie  Joepie
Even later werd ik opnieuw vrolijk toen ik er na een vette wasgang, met losgelaten bar, achter kwam dat hij rustig op 12 uur op mij wachtte.  Echt geweldig!  ThumpsUp
En ik heb behoorlijk wat meters richting strand en downwind afgelegd.

Sommige van jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik vind het een top-kite om de branding mee in te duiken. Voor mij echt geen tubes meer.
KiteGolfje
Gast
Antwoord #1 Oktober 24, 2006, 06:05:41
edit2Rapporteer  
Hi,

Heb een Peter Lynn weleens zien vliegen. Prachtig ding is het en all terrain ook.
Je hoef hem niet op te pompen, maar 4 lijnen en als ik in de toekomst eentje kan rijden zal ik zekers doen.

Kortom een mooie kite om trots op te zijn.

Ciao,

Cool Kite  (hangloose_kitesmiley)
Jorro

Geen avatar

Antwoord #2 Oktober 24, 2006, 06:23:45
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf sinds een paar weken de VenomII 13m en ben er ook zo blij mee. De kite geeft zoveel vertrouwen dat je zwaar relaxed truckjes kan oefenen zonder je zorgen te maken om de kite.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Oktober 24, 2006, 15:37:20
edit2Rapporteer  
heb je geluk gehad.
Ik heb ze vaak genoeg zien zwemmen op de slufter!!
Mark1970

Antwoord #4 Oktober 24, 2006, 20:48:04
edit2Rapporteer  
na het neerstorten van je PL kan je er vooral goed op garnalen mee vissen...:-)
Maurits

Antwoord #5 Oktober 24, 2006, 21:59:41
edit2Rapporteer  
hehe mooi zo! Weer (nogsteeds) een tevreden pl gebruiker. Ik kite er zelf ook al 2 jaar mee. Top kites, lekker stabiel. Maar voor de low end kies ik nog altijd mijn speed 13.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.