|
TH3-HUNT3R
|
Het zal niet anders zijn dan vorige week hoor. windguru voorspelt een 35 tot 40 knopen oftewel een dikke 6 tot 7 met vlagen van 8. morgen gaat het zelfs nog harder waaien. als je een niet te grote kite heb kan je best het water op.
u decide
|
|
|
Aurel
|
Jullie laten me twijfelen... GRRRR Als ik de windmeters geloof waait het maar 13m/s (25knopen) op Scheveningen. Dat is helemaal perfecto!
|
|
|
diederik
|
heb een tien meter als kleinst, goed depowerbaar...heb vier jaar ervaring 3 keer in de week varen...daarom zeg ik GA NIET maar je moet het natuurlijk zelf weten...en aurel, 16 jarige knaapies kunnen beter uitkijken, weet niet waar je wil gaan maar je link voorspelt voor Nederland in het algemeen de omstandigheden en niet de wind op grote wateroppervlakten...als ik jou was zou ik me beter gaan verdiepen, je bent een beetje dom bezig zo!
|
|
|
VincentC
|
Gemeten op ijmuiden : De windsnelheid 10m. op 31 oktober, 09:10 uur is 14 m/s De windstoot op 31 oktober, 09:10 uur is 18.8 m/s
Vlaagje met een verschil van bijna 10 knoop, goed bezig die herfst . .
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Gewoon ff koppies erbij houden. Als je verstand zegt om niet te gaan, niet gaan dus!!
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
ney dat lijkt me slim maar een 10 lijkt me togh iets teveel met dit weer:S ligt er wel net aan of het een bow of C shaped is. als jij zegt dat je goede depower hebt en het aandurft waarom niet. gewoon voorzichtig zijn en als het niet lukt gewoon alsnog niet gaan.
|
|
|
kentyman
|
ik woon in Zandvoort vlakbij het strand, toen ik vanmorgen de deur uit stapte werd ik bijna omver geblazen! Volgens mij is 't behoorlijk stormachtig herfst-weer, niet echt lekker kiteweer. Ik ben niet specifiek op 't strand gaan kijken (ik moest werken!) en ik had natuurlijk last v/h venturi-effect tussen de huizen-blokken... maar toch!
|
|
|
rocket man
|
ik ben vandaag ook vrij, en gister ook. Ik heb bewust voor gisteren gekozen omdat het voor vandaag te onzeker lijkt. Dit zijn de bekende en gevaarlike weersomstandigheden. Windstoten van 18 m/s is niks voor mij. Ik ga vandaag lekker m'n kite spullen drogen en opbergen.
|
|
|
diederik
|
beetje jammer maar hou mezelf liever in leven voor de volgende sessie...jammer gasten!
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
tsjaah als ik vrij was geweest en een 5m had gehad dan wist ik het wel. dan was ik gaan beulen maarja stage heh:S
|
|
|
Geronimo79
|
Dat jullie er zelfs over nadenken. Ok ik begin nog maar net, en heb al zeker geen 5m2 kite. Maar dan toch.. Zou niet met deze windstoten op het water willen zijn. Het waait hier veel te hard. En dit is in groningen, dus aardig landinwaarts.
Dus zij die slim zijn, prettige dag, zij die gaan sterven worden gegroet.
(oh oh oh wat dramatisch)
|
|
|
Robske
Gast
|
Yihaaaaa lekker plankzeilen!!!!!!!
|
|
|
stien
Geen avatar
|
tsjaah als ik vrij was geweest en een 5m had gehad dan wist ik het wel. dan was ik gaan beulen maarja stage heh:S
jij hebt ook babbels denk!
|
|
|
kitemam
Gast
|
ik heb nog wel een nieuwe 6 meter liggen..............
|
|
|
KiteDemon
|
Het waait anders behoorlijk hier. Maar het zijn juist de uitschieters die gevaarlijk zijn. Als je de ervaring nog niet hebt dan is ook niet verstandig om met een rete nerveus 5 of 6 meterje het water op te gaan. Een verkeerde ongecontroleerde beweging aan de bar en je wordt genadeloos afgestraft. Je zal niet eens de kans krijgen om maar aan je QR te denken, want dan is het al gebeurd!!! Jongens, denk na!!! Als je pas dit jaar bent begonnen en je hebt zelfs een 5 meter, dan is het echt niet verantwoord om het water op te gaan.
|
|
|
Jurrien
|
en ik baal ervan dat ik aan het stage lopen ben!! anders ging ik beulen met men 8
|
|
|
¦Tim¦
|
ik woon in zierikzee en toen ik vanmiddag in de tuin de bomen stond te checken dacht ik wow toch maar beter om niet te gaan...
echt onwijs veel wind vandaag
|
|
|
peter.
|
ik ben vanmidag op workum wezen kiten met mijn 7m maar het ging er hard aan toe kon hem op het laatst niet meer houden zaten wind stoten tussen dat je automaties sprong het werd om half 3 nog harder en zijn we er allemaal af gegaan (cry_kitesmiley) maar toch was het een top sessie
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Het was een topdag op de Slufter boys ! Wel wat harde vlagen maar de hele ochtend met de 9 gevlogen en s'middags de 7,5 erop gezet. Arno heeft laten zien hoe hoog een Gaastra Spyder 9 gaat. Da's dus behoorlijk heeeeel hooooog...
|
|
|
harryCab
|
Hoe hoog?? Zag dat een en ander op tape is gezet... Dus voor degene die niet op da Sluftah waren, posten die movie
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Kweenie of Arno de beeldkwaliteit wel goed genoeg vond. Hij was op me aant mopperen omdat ik de zoomknop te ver indrukte waardoor die heel snel in en uitzoomde...
|
|
|
Gj
|
ik ga morbgen met men trickkite.
|
|
|
Spinnerfreak
|
Het gaat stormen vannacht... Zal wel met Halloween te maken hebben