Half Januari, begin februari hebben wij de mogelijkheid om wat daagjes vrij te nemen. Nu zijn wij van plan om 15 of 17 dagen naar Egypte te vertrekken. Vorig jaar ben ik al in hurghada geweest half februari en de wind en temp beviel mij daar wel.
Alleen nu heb ik ook veel gelezen op forums over El Gouna. Welke spot hebben jullie betere ervaring mee..? Ik las op
www.colonawatersports.com dat in januari/ februari het er van de 30dagen er ongeveer 20dagen windkracht 4 of harder staat. Wat dus niet heel slecht is.
Maar wat is qwa totaalplaatje een beetje de leukste plaats om naartoe te gaan.. Het is namelijk ook wel leuk dat als er geen wind is, dat je een beetje kan duiken en dergelijke... Vorig jaar hoorde ik ook van een Nederlandse jonge dat je aan een soort van eilanden trip kan deelnemen, waarbij je op ieder eiland dan kan gaan kiten, iemand hier ervaring mee..?
Op de site van
www.colonawatersports.com staat de spot Megawish beschreven, ik las alleen op internet dat de hotels en het eten niet al te top is hier...