Micky
|
Ennnn? Nog gevaren vandaag? Was volgens mij en actueele waterdata net mogelijk... Morgen nog liefhebbers? Zat er aan te denken om richting zuiden af te reizen... Slufter of autoplaya....
|
|
|
R@bert
|
nah, t was niks...pfff. Wel ff mn 13m voor t eerst opgepompt. Nu snel op t water ermee...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het gaat weer kouder worden, en flink blazen als ik de weersvoorspellingen mag geloven? Donderdag gaat ie aardig los, wil dan wel poging wagen?
|
|
|
R@bert
|
hoop morgen nog ff, heb uren erin gezet...dus hoop elf uur te kunnen omkleden en dan ff knallen nog in redelijke omstandigheden/temperaturen
|
|
|
|
Jacq
|
Wordt Slufter of Scheveningen als ik t zo lees? Doen jullie maar waar jullie zin in hebben, ik kijk morgen wel of dat wat is voor mij qua wind/golven etc.. Truste allemaal
|
|
|
Micky
|
Wordt Slufter of Scheveningen als ik t zo lees? Doen jullie maar waar jullie zin in hebben, ik kijk morgen wel of dat wat is voor mij qua wind/golven etc.. Truste allemaal
Wel goed lezen hé, Jacq.... Ik hield nog een andere optie open.....playadorado....
|
|
|
Jacq
|
Autostrand is op zich wel weer een keer leuk..Robert redt dat wsl niet met werk, maar hij zal zn planning nog wel doorgeven morgenochtend denk. Hoe laat had je in gedachten om te gaan eigenlijk? (niet al te vroeg hoor )
|
|
|
Micky
|
In de ochtend regen..... daarna zon... Uurtje of half 11 rijden....wel laag water in de middag zie ik net... Morgenochtend maar ff alle optie's checken. Jij bent vrij toch?
|
|
|
Jacq
|
Is goed, ik ben vrij idd, jij ook?
|
|
|
Micky
|
Is goed, ik ben vrij idd, jij ook?
Overdag bijna altijd....
|
|
|
R@bert
|
Lijkt iets minder te zijn dan verwacht...volgens WF tussen de 14 en 17knopen. Laat maar weten of jullie uberhaupt nog gaan en waar !
|
|
|
Jacq
|
Het is nu nog wel te doen, maar idd niet spectaculair. Als ik ga moet ik sowieso een kite lenen. De 12m zit in de verkoop en voor de 7m is er sowieso niet genoeg wind. Actuele waterdata loopt al terug voor het zuiden, over een half uurtje nog maar een keer checken. Ps Mick, je hebt weer wat te doen, je full house is weg
|
|
|
|
Pjoeloe
|
Ik zet m'n centjes in op vrijdag! Ik moet en zal m'n nieuwe Takoon Furia's uitproberen voordat ik 's avonds op wintersport ga
|
|
|
Jacq
|
Gaat een dagje nuttige dingen doen vandaag denk. Morgen en vrijdag zien er erg onstuimig en koud uit. Maar het blijft voorlopig wel waaien en de temperatuur gaat ook weer omhoog volgende week
|
|
|
Jacq
|
Ik zet m'n centjes in op vrijdag! Ik moet en zal m'n nieuwe Takoon Furia's uitproberen voordat ik 's avonds op wintersport ga Hey Paul, Jij bent snel. Eergister zat je nog te denken of je ze ging kopen en nu heb je ze gewoon al! Veel plezier ermee joh. Hoop dat je een kleine maat hebt voor vrijdag
|
|
|
JorritPi
|
Scheveningen is NU vaarbaar! 15.2 KN met stoten van 20 KN. Ik wou morgen ook nog even maar ik denk dat, dat niet mogelijk zal zijn met windkracht 8 en stoten van 100km/h Wie gaat er morgen? En waarom komen jullie niet gezellig naar Scheveningen? Daarna lekker bakkie koffie bij mij thuis? @Jacq, het is onshore en de golven zijn vandaag niet zo hoog. ... maar in ieder zijn jullie bij deze uitgenodigd om een keer hier te komen varen.
|
|
|
Jacq
|
Hey Jorrit.. Vaarbaar..is het goede woord haha..Voor jou makkelijk om even te proberen, je woont om de hoek toch? Lief dat je aan mij denkt door de golfhoogte te noemen . Ik heb gehoord dat Scheveningen best een lastige spot is. Komt dat alleen door de strek dammetjes of ook door stroming enzo?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Scheveningen is NU vaarbaar! 15.2 KN met stoten van 20 KN. Ik wou morgen ook nog even maar ik denk dat, dat niet mogelijk zal zijn met windkracht 8 en stoten van 100km/h Wie gaat er morgen? En waarom komen jullie niet gezellig naar Scheveningen? Daarna lekker bakkie koffie bij mij thuis? @Jacq, het is onshore en de golven zijn vandaag niet zo hoog. ... maar in ieder zijn jullie bij deze uitgenodigd om een keer hier te komen varen. Ben bang dat ik van de Partij ben morgen..
|
|
|
Jacq
|
Kijken jullie wel uit morgen, gaat volgens mij wel heftig worden hoor!
|
|
|
Pjoeloe
|
Hey Paul, Jij bent snel. Eergister zat je nog te denken of je ze ging kopen en nu heb je ze gewoon al! Veel plezier ermee joh. Hoop dat je een kleine maat hebt voor vrijdag ik ben soms zo snel.. maar meestal niet Heb een 7 en een 11, dus dat moet wel goed komen dacht ik zo
|
|
|
Jacq
|
Dat setje heb ik inderdaad te koop zien staan. Ik moet vrijdag werken helaas, ben benieuwd naar je bevindingen. Je hebt nu geen tijd gehad om te testen toch?
|
|
|
JorritPi
|
Hey Jorrit.. Vaarbaar..is het goede woord haha..Voor jou makkelijk om even te proberen, je woont om de hoek toch? Lief dat je aan mij denkt door de golfhoogte te noemen . Ik heb gehoord dat Scheveningen best een lastige spot is. Komt dat alleen door de strek dammetjes of ook door stroming enzo? Scheveningen kan soms idd best lastig zijn. Als er een flinke ZW of N/NO staat dan wordt de brandig aardig hoog dus moet je goed opletten hoe en wanneer er door heen gaat. Na de branding is het opzich niet zo heftig meer, er komen af en toe muren van water op je af. Dat is meer heuveltje op heuveltje af. Bij NW zoals nu kunnen er ook hoge golven zijn maar daar hoef je niet persé doorheen. Als je voor de branding blijft scheer je over het algemeen over een redelijk ondiep glad laagje water zoals op Oostvoorne. K*t, ja die wind is even ingekakt! Hij begint nu weer een beetje op te krabbelen. Kga toch maar even kijken..
|
|
|