|
Leon aero2
Gast
|
Leonnieponnie morgen weer hakken en zagen ... en ik heb nog een kusje van je tegoed haha Is goed lexie-boy zie je morg! Heb er zin an... zowel het kiten als het zoenen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het gaat lekker waaien het weekend! woehoe!
Yep! Kortom het water op dan!
|
|
|
R@bert
|
Fijne vakantie Mick!! gaat er iemand nog morgenochtend heeeeeel vroeg naar Playa....De wind is daar het best !!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Fijne vakantie Mick!! gaat er iemand nog morgenochtend heeeeeel vroeg naar Playa....De wind is daar het best !!
Zit er zelf over na te denken Robert, welke tijd heb je in gedachten? sms mij anders even, want moet nu weg! Heb sowieso wel zin in vroege sessie!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
morgen heb ik helaas sociale verplichtingen, maar zondag is die wind van mijn!@
|
|
|
R@bert
|
Zit er zelf over na te denken Robert, welke tijd heb je in gedachten? sms mij anders even, want moet nu weg! Heb sowieso wel zin in vroege sessie! Als ik vroeg weg ga, ga ik om half 7 rijden ofzo, kwart over ong op parkeerplaats...maar ben net pas klaar van werk en moet morgen weer om 14u op Schiphol zijn...dussss ff kijken wat te halen is morgen anders doe ik Katwijk ff aan. Wordt morgen ook rete-druk op werk, pff...weet niet hoe laat ik je kan sms-en??
|
|
|
|
|
Jacq
|
Maandag Playa??
|
|
|
michiel v geel
|
@robert vandaag op katwijk is niet mogelijk van de site ( www.airtimekatwijk.nl) 19/07 00:18 Wedstrijdleiding : Momenteel wordt de afzetting geplaatst voor de Airgames. Er wordt de hele nacht gewerkt om de diverse parcours op tijd af te hebben. Morgen (zaterdag) is het strand gesloten en kan er helaas niet gekite worden. Vanaf zondag 10.00 bent u weer van harte welkom. Excuses voor het ongemak. ander (leed)vermaak is wel beschikbaar lang leve de airgames
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wordt voor mij toch Katwijk, Le@n !! Anders wordt t teveel haasten...have fun Ok! Have Fun! Heb geen sms-je meer gehad, dus ben wel heel erg uitgeslapen nu! Tijd om het water op te gaan....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maandag Playa??
Je komt er maar niet doorheen......
|
|
|
Jacq
|
Maandag Playa??
Je komt er maar niet doorheen...... Hebbie het door
|
|
|
Lex
|
Jacq, als jij mij komt ophalen wil ik best met je mee
|
|
|
R@bert
|
@robert vandaag op katwijk is niet mogelijk van de site ( www.airtimekatwijk.nl) 19/07 00:18 Wedstrijdleiding : Momenteel wordt de afzetting geplaatst voor de Airgames. Er wordt de hele nacht gewerkt om de diverse parcours op tijd af te hebben. Morgen (zaterdag) is het strand gesloten en kan er helaas niet gekite worden. Vanaf zondag 10.00 bent u weer van harte welkom. Excuses voor het ongemak. ander (leed)vermaak is wel beschikbaar lang leve de airgames Nou, Michiel...heb toch een rete-vette sessie gehad vanmorgen va half10 tot half12 ...lekker in mn eentje in t begin ...later kwam Brechtje me nog vergezellen. En ik weet niet wat jullie 's nachts hebben gedaan maar er lag nog geen parcours, haha ....he, maar je kan toch niet t strand sluiten met zo'n dag met een bak wind ?? Iig....was weer vet lekker met mn 7m! Toch wel een kick hoor om vol met de 7m een kiteloop erin te gooien...KAPOW !!!! En t was droog
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maandag Playa??
Je komt er maar niet doorheen...... Hebbie het door Yep, van begin af aan!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was lekker vandaag trouwens! Ben aardig afgebeult door de 11m2
Erg afwisselende dag? Veel regen, hagel en dan toch ook wel weer zon!
|
|
|
Jacq
|
Hey Mick, Fijne vakantie he. Hoop dat je veel zon en wind hebt. En zo ja... Neem het mee naar Nederland!!!
|
|
|
Micky
|
Hey Mick, Fijne vakantie he. Hoop dat je veel zon en wind hebt. En zo ja... Neem het mee naar Nederland!!! Zon komt eraan inclusief OOSTENWIND..... Zo de laatste avond Woods zit erop.... Over 4 uur gaat de wekker en dan eindelijk na 12 maanden zonder vakantie...Vakantie Tuurlijk ga ik jullie missen....(34 graden in Faro, 28 in Lissabon) Net Bob nog ff uitgelaten en zeiknat van de regen geworden (clear bleu sky in de Algarve) Morgen om 14.00 uur landen we, auto staat klaar, 20 minuten rijden en ik lig aan het zwembad met een glaasje of 2..... Tot over 3 weken....
|
|
|
Jacq
|
Ja hoor, Mick, we zijn jaloers . Maandag wordt een dag met heel veel regen! Ga s een poging doen voor dinsdag, misschien dan wel liefhebbers? Of zou het gewoon aan mij liggen
|
|
|
R@bert
|
Ik zie dinsdag niet zoveel wind? Maandag wel...!!
|
|
|
|
|