Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ga nu naar playa. Het waait niet te hard, ff mn rib testen T, was een snelle ontmoeting! Maar ik heb er een goed gevoel over haha Heb je nog beetje kunnen varen! Had het al erg vroeg gehad, t, was aan en uit met de wind en wilde maar niet echt goed terugkomen! Ja Leon! We wisselden elkaar af, haha. Ik dacht idd later nog, dat was wel erg snel. Volgende keer maar even praatje maken De wind was idd aan/uit. Eerste poging met moeite een paar rakjes eruit geperst waarna mn kite uit de lucht viel. Ik kreeg m niet meer gerelaunched ook. Uiteindelijk aan de kant gekomen bleken mn lijnen zwaar in de knoop te ziiten. Board moest ik ook nog ff opvissen. Half uurtje bezig geweest lijnen uit de knoop te halen. Intussen trok de wind aan en gelukkig nog een paar keer goed heen en weer kunnen knallen met hoog water. Het beste nieuws is dat ik geen centje last had van mn rib. Daar ben ik wel blij om. Opzich een leuke dag, maar qua wind was het zeer matig!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik mag morgen nog daagje het water op! Ben omstreeks 11:00 op playa. Internet zal er even uitliggen straks bij mij, dus ben tot morgen even niet online.
Have fun voor wie nog meer gaan..
|
|
|
R@bert
|
Ga denk ook rond die tijd....
|
|
|
michiel v geel
|
het word hier pas om half 1 droog.
1uur @ katwijk.
zie net op de wepkem dat het weer NW is dat is helemaal tricky met deze wind
|
|
|
|
|
Jeromez
|
Getver voorlopig geen wind. Dan maar vast de spullen inpakken voor de vakantie...
|
|
|
R@bert
|
Overdag trekken er van het zuidwesten uit opnieuw enkele (onweers)buien over het land. In de loop van de middag klaart het van het zuidwesten uit weer op. De middagtemperatuur schommelt tussen 24 graden in het zuidwesten en 30 in het noordoosten. De wind is in eerste instantie nog oost, zwak tot matig, kracht 3 of minder, maar draait overdag naar zuidwesten en neemt toe tot matig, kracht 4 en aan de kust tot vrij krachtig, 5, mogelijk even krachtig 6.Dat dacht je, Jeromez! In de middag zonnig, en windje 5 misschien 6 !!
|
|
|
|
Jeromez
|
Morgen wind? Dat zou een mooi verjaardagskado zijn Alhoewel ik zelf nog geen wind zie vertrouw ik volledig op jullie informatie! Ik leg de spullen vast klaar en neem morgenmiddag vrij.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen wind? Dat zou een mooi verjaardagskado zijn Alhoewel ik zelf nog geen wind zie vertrouw ik volledig op jullie informatie! Ik leg de spullen vast klaar en neem morgenmiddag vrij. Ik leg ook mijn spullen alvast klaar, en neem in de middag ontslag!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Yep! 14:00 ben ik present op de Playa del Costa! Hmm. blijft een beetje twijfelgeval, wind is er met pieken en dalen! Kijk het nog even aan! Helaas, het blijft slappe hap...snif :'(
|
|
|
Jacq
|
Jeromez, gefeliciteerd met je verjaardag!
Iemand nog gevaren vandaag?
|
|
|
Jeromez
|
bedankt Jacqie! heerlijk daggie, alleen geen wind. Net naar het strand geweest, Giel had mij wind belooft. Helaas gaf mijn windmeter 0,0 kn aan op Katwijk. Dus Giel graag mn geld terug
|
|
|
michiel v geel
|
sorry dude heeft van 11-16 gewoon goede wind gestaan.
gefeliciteerd btw
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Neejjjj!! Dat kan even niet want dan moet ik werken :'(
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik moet ook werken...tot 2 uur gelukkig en is de wind heel de dag een lekkere 5-6bft:)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik moet ook werken...tot 2 uur gelukkig en is de wind heel de dag een lekkere 5-6bft:)
Ja! Ja! wrijf het er maar in.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
sorry leoff, maar leoff kennende staat hij morgen toch ineens om 14.00 op het strand, toch weer even een middagje vrij kunnen krijgen;)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
sorry leoff, maar leoff kennende staat hij morgen toch ineens om 14.00 op het strand, toch weer even een middagje vrij kunnen krijgen;)
haha
|
|
|
R@bert
|
wat een vette dag, gasten !!! We gaan genieten vandaag....jihaaaaa
|
|
|
Jeromez
|
Ik heb vrij genomen en ga zo naar Katwijk Nog even knallen voordat we op vakantie gaan
|
|
|