Jacq
|
Zijn er nog plannen voor morgen?
|
|
|
Micky
|
Zijn er nog plannen voor morgen?
Ehhhh, moet een heleboel doen morgen i.v.m. vakantie..... Maarrrrr, mocht er nog ergens een uurtje over zijn dan mssn ff Katwijk. Gewoon bij de vuurtoren...
|
|
|
Jacq
|
Alweer vakantie??? You lucky basterd!
|
|
|
Micky
|
Alweer vakantie??? You lucky basterd!
Zegt miss Holliday
|
|
|
R@bert
|
Ik ga zo naar Katwijk....
|
|
|
Micky
|
Ik ga zo naar Katwijk....
Have fun...
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hey Ro en Jacq,
Jammer dat jullie al zo vroeg naar huis vertrokken. Ik had jullie wel even willen zien knallen. Jammer. De wind was niet constant. Ook jammer. Hopelijk gaat het dit weekend nog even lekker waaien. Wanneer gaan jullie? En hoe laat?
|
|
|
Jacq
|
Dit was idd een topdagje, de zee was Jacq-proof, zonnetje erbij en heel rustig op het water. Dacht idd, gooi er even een backroll in...jammer dat ik m iets te letterlijk nam. Lag dus op mn rug met mn benen in de lucht. Wel weer leuk voor de entertainment! De zee mag van mij elke dag zoals vandaag zijn, ik vond t nu voor het eerst echt leuk en heb ontspannen kunnen varen, helemaal toppie @Er, we hadden beiden andere verplichtingen helaas, waren graag langer gebleven! Dit weekend moet ik werken, dus weet nog niet zeker of ik ga
|
|
|
Micky
|
Hey Ro en Jacq,
Jammer dat jullie al zo vroeg naar huis vertrokken. Ik had jullie wel even willen zien knallen. Jammer. De wind was niet constant. Ook jammer. Hopelijk gaat het dit weekend nog even lekker waaien. Wanneer gaan jullie? En hoe laat?
Hij leeft nog???
|
|
|
Micky
|
Dit was idd een topdagje, de zee was Jacq-proof, zonnetje erbij en heel rustig op het water. Dacht idd, gooi er even een backroll in...jammer dat ik m iets te letterlijk nam. Lag dus op mn rug met mn benen in de lucht. Wel weer leuk voor de entertainment! De zee mag van mij elke dag zoals vandaag zijn, ik vond t nu voor het eerst echt leuk en heb ontspannen kunnen varen, helemaal toppie @Er, we hadden beiden andere verplichtingen helaas, waren graag langer gebleven! Dit weekend moet ik werken, dus weet nog niet zeker of ik ga Waarschijnlijk is het ontspannen kunnen varen een onbewust gevoel van vooruitgang en het geloven in je eigen kunnen...
|
|
|
|
Jacq
|
Dit was idd een topdagje, de zee was Jacq-proof, zonnetje erbij en heel rustig op het water. Dacht idd, gooi er even een backroll in...jammer dat ik m iets te letterlijk nam. Lag dus op mn rug met mn benen in de lucht. Wel weer leuk voor de entertainment! De zee mag van mij elke dag zoals vandaag zijn, ik vond t nu voor het eerst echt leuk en heb ontspannen kunnen varen, helemaal toppie @Er, we hadden beiden andere verplichtingen helaas, waren graag langer gebleven! Dit weekend moet ik werken, dus weet nog niet zeker of ik ga Waarschijnlijk is het ontspannen kunnen varen een onbewust gevoel van vooruitgang en het geloven in je eigen kunnen... Amen, haha...Dat de golven maar 1,4m waren zeggen we er gewoon niet bij
|
|
|
Jacq
|
Was echt heeeeerlijk vandaag op Kattuk! Zon en een goeie bries . Echt genoten... Jacq ging ook als een speer Zag r nog een ´back´roll (back~rug) doen Jou ben ik ff zat... Zat me op te vreten nadat je had gebeld.... Zal ik gaan of zal ik doen wat ik moet doen... Ach, alles ligt klaar voor 10 dagen Makkum.... Ik zeg t niet snel, maar...Je hebt echt wat gemist!!!! Have fun in Makkum!
|
|
|
Micky
|
Thx! Dat ik wat gemist had was mij al duidelijk... :'( Zat hengels enz uit mijn bootje te halen vlak bij de Westeinder Plassen....damm. Nou ja, de voorspellingen voor komend weekend zijn ook niet rot....
|
|
|
R@bert
|
Hey Ro en Jacq,
Er....ik heb nachtdiensten dus best kans dat ik op t water sta...we houden ctc
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie kart Micky... ben je al aan het lessen voor je "E"
|
|
|
Jacq
|
Ziet er goed uit morgenmiddag. Weinig golven, zonnetje..Ik neem mn spullen mee naar werk, kom ik denk ook even kijken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hee, Mick. Vette kar idd. Die pas nooit in die Wrangler van je Zie ik daar ook de Trax3 aan de zeikant hangen??? Wanneer ga je weer kiten?
|
|
|
michiel v geel
|
mark, gaan we zondag eens meeten voorspellingen zien er goeeeeed uit!.
ik werk zaterdag wel tot een uur of 3 dus als ik halverwege in slaap val moet je maar gewoon door gaan.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Moguh, Ik ben zo onderweg naar Playa Zie ik je daar ook zo
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hard en hoog was het motto vandaag. Voor het eerst echt lekkere hoge sprongen gemaakt. Wat een heerlijk gevoel is dat mensen! Heerlijke wind eind van de ochtend. In de loop van de middag kakte ie in. Was best nog druk trouwens! Leon was ook lekker bezig! M'n 7m2 groene waroo krijg ik als het goed is dinsdag, dus laat die storm maar komen!
|
|
|
Jacq
|
Het waait en de zon schijnt...gaat er nog iemand?
|
|
|