|
|
|
rene!
|
dat soort tape over je naden heen is wel lekker warm, maar ik had een mystic virus waarbij dit ook was. In 1 seizoen heb ik 4 pakken versleten omdat iedere keer die naadjes los lieten. Wel altijd garantie gehad van mystic dus dat was wel netjes. Ik hoop voor je dat ze die naadjes bij prolimit wel goed gemaakt hebben en dat het niet loslaat.
|
|
|
globe
|
Klopt, bij Mystic worden deze naden (rubber strips) 'er op geplakt'. Bij ProLimit smelten ze deze naden (vloeibaar neopreen) op de stiknaden wat veel steviger is!
|
|
|
bionicle
Gast
|
goed advies ..was net van plan eentje te kopen .. menig herzien dus .. voelt dit pak ook droog aan ? ( niet dat het een droog pak is zover is zeke )
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Heey, vet pak wat mag zo''n pakkie kosten?? ziet er goed uit en ik houd wel van een beetje warmte In het pak zit ook een soort hempje wat je over je hoofd heen moet trekken Wat houd dit in is gewoon een soort vestje ofzo? mzzsl Ik zie trouwens nu net dat hij onder de windsurf catogorie staat...maakt dit nog wat uit voor flexibiliteit? En waar heb je hem gekocht?
|
|
|
bionicle
Gast
|
Matjas er staat : gekocht bij Jonker ..
|
|
|
Joris
|
Heb hem ook, en ben er ook erg blij mee so far
|
|
|
ouddorp-rules
|
ziet er nice uit hoe dik is ie ?
5/3
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
(geschokt_kitesmiley) wat een beetje lezen al niet kan schelen hé Maar wat kost hij ong.? mzzsl En zouden ze bij de telstar hardewijk al weer pakkies verkopen??
|
|
|
Joris
|
volgens mij was ie iets van 240 maar dan heb je wel een heel vet pak. Zit ook een cap bij die je aan dat binnenhesje kan klittebanden
|
|
|
Ethicuss
Gast
|
Die heb ik ook. Top pakje! Ik had dat ding met 50% korting bij de Skihut in Scheveningen. Denk niet dat ze die pakken daar nog hebben. (Was trouwens zo'n €125,- kwijt aan het pak).
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
oke... Ben maar student dus kan ong. 150 pleuries uitgeven... Dus dit pak zal er wel niet inzitten..maar de prolimit flow series zijn de goedkoopste pakken van prolimit toch? mzzsl
|
|
|
rikdekker
|
matjas, je hebt pb..
|
|
|
e_surf
|
Kun je jezelf redden, met aan- en uittrekken van het pak, of heb je hulp nodig?? Ik heb zelf de C1 (2005) en hem met aantrekken hulp nodig.
En is de C2 nu de opvolger van de C1 ??
|
|
|
ouddorp-rules
|
volgens mij was ie iets van 240 maar dan heb je wel een heel vet pak. Zit ook een cap bij die je aan dat binnenhesje kan klittebanden
Volgens mij is de adviesprijs net iets over de €300,- , 100% zeker weten doe ik het niet!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
matjas, je hebt pb.. You've got mail toooooo (grinnik_kitesmiley) Oke 300 ballen gaat me toch net te ver
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik vind het heel veel geld hoor! ziet er wel vet uit maar ik heb n pro limit global gekocht voor 120euro kwalitatief mischien minder maar hij doet het prima en ik heb het nog niet echt koud gehad! nou ben ik ook gezegend met 'n isolerend vet laagje!hehe
|
|
|