|
D.D
|
Ik denk dat het ook oostvoorne word, en dan gewoon skimboardje mee voor als het saai word maar met een beetje aflandige wind richting het natuurgebied kan je toch wel varen?
|
|
|
|
R.B.
|
Beter Mijn kite ligt momenteel bij kubus en kan nog wel 2 weken duren dus beter de komende 2 weken geen wind
|
|
|
Lex
|
Beter Mijn kite ligt momenteel bij kubus en kan nog wel 2 weken duren dus beter de komende 2 weken geen wind En ik hoop dat als het weer waait jou kite nog steeds bij kubus ligt!
|
|
|
Loon
Geen avatar
|
Beter Mijn kite ligt momenteel bij kubus en kan nog wel 2 weken duren dus beter de komende 2 weken geen wind wat sympathiek van je......
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
t gaat toch morgen waaien..noord tot noordoost 4-5..twijfel geval..bdam/ouddurp of toch gewoon oostvoorne?
|
|
|
Spoon
|
ik wil ook mee.....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zullen we nu naar bdam gaan? waait daar 7.7m/s:D
|
|
|
Spoon
|
helaas kan ik niet...kheb op dit moment geen kite en moet voor mn project bezig zijn :S... volgende maand...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ga (donderdag) morgen om 13:30/14u richting ouddorp of de brouwersdam. Nog meer mensen die die kant op gaan of mee willen rijden?
|
|
|
*Maximus*
|
ik heb wel veel zin, ik heb lekker vakantie (grinnik_kitesmiley), maar waar staat dat het morgen 4/5 bft gaat waaien? want guru zegt 10 knopen, weeronline zegt 3 bft, knmi 3 bft en watersportweer zegt 19 knopen. maar als het toch lekker gaat waaien, zou ik dan met iemand mee kunnen rijden? gr. max (mijn tel is 0613676299 mvd)
|
|
|
Lex
|
Ga (donderdag) morgen om 13:30/14u richting ouddorp of de brouwersdam. Nog meer mensen die die kant op gaan of mee willen rijden?
Shit....heb die uren net een toets (angry_kitesmiley)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik ga wss ook naar 1 van de twee evan, alleen eerst ff de wind morgen afwachten en wil rond 11 uur al op het strand zijn.,.dus ik ga wat eerder:)
|
|
|
harryCab
|
Yes, rij rond 13.30 of naar Brouwersdam of Ouddorp!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ha harry, ook maar weer eens het water op? Denk dat het hekje beter is dan de bdam met noord. Zie je daar dan wel, kom wel iets later dan jij aan denk ik.
|
|
|
harryCab
|
Ha harry, ook maar weer eens het water op? Denk dat het hekje beter is dan de bdam met noord. Zie je daar dan wel, kom wel iets later dan jij aan denk ik.
Okay, zie je morgen
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Je moet je email adres niet zo naam@provider.com schrijven maar naam[at]provider[dot]com of iets dergelijks er zijn namelijk bots die site's en fora's checken zodat ze lekker een beetje spam kunnen sturen. tis maar een tip
|
|
|
Alferink
|
Zo, zijn er nog meer wezen kiten vandaag??
Heerlijke dag gehad,
Alleen jammer van de afsluiting (cry_kitesmiley)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
JAAAAAAAAA!! Ik heb een auto en morgen beloofd ook goed te worden! Ik vertrek rond 4 uur uit Rdam centrum. Plek over!
Balen dat ik vandaag niet kon! Zag dat het echt goed gewaaid heeft!!
Ik zit alleen ff met het dilemma: Rij ik naar Brouwersdam of Ouddorp (nooit geweest en wat verder, en waar is de spot precies??) of kan het op Oostvoorne. Vandaag was NNO.
Jochen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
okee vandaag eind van de middag weer, alleen waarheen:P word nu nog meer NO dus oostvoorne is dan helemaal niet zo tjill meer! denk ook dat ik even brouwersdam of ouddorp pak.
@jochen, brouwersdam en ouddorp spot liggen 4 minuten van elkaar rijden:D dus als de een niet kan kan je naar de ander gaan zonder tijd verlies!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jochen, zullen we anders samen gaan? moet nog wel even kijken of mijn enkel er weer tegen kan na gister!
|
|
|
*Maximus*
|
gisteren (donderdag) was het echt een heerlijke dag, was zeker wel een dikke 5bft alleen was de zee een beetje choppi (of hoe je dat dan ook schrijft).
|
|
|
roland
Geen avatar
|
het waait nu op hoek van holland wie gaat er mee? Ik ben er over een uurtje
|
|
|